http://didshahr.ir/258671

06:46 :: 1401/12/28

طراحی سایت در انواع فروشگاهی و شرکتی از مجموعه خدمات گروه آوای مارکتینگ می باشد که در سال ۱۴۰۲ با کیفیت بهتر و گروهی کامل تر در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

R13K 219

طراحی سایت امروزه دغدغه بسیاری از مجموعه ها برای داشتن یک وب سایت جذاب و کاربردی یا یک فروشگاه اینترنتی خوب با امکانات متنوع است. گروه آوای مارکتینگ یکی از مجموعه هایی است که در چندین سال گذشته فعالیت زیادی در این زمینه داشته است.  دو جوان که در کنار یکدیگر این مجموعه را راه اندازی کردند و امروزه با بیش از ۳۰ مجموعه در کشور همکاری مستمر دارند. جناب آقای مهندس حامد بوکات و جناب آقای دکتر محمدجواد بختیاری دو نفری هستند که این مجموعه جذاب را راه اندازی کرده اند.

در این مطلب به بررسی دو خدمت گروه آوای مارکتینگ با عناوین طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی خواهیم پرداخت :

طراحی وب سایت فروشگاهی

تقریبا این روز ها در فضای وب هر نوع وب سایتی وجود دارد ، وب سایت هایی که با ارائه خدمات مختلف کسب درآمد می کنند. با توجه به اهمیت حضور در دنیای دیجیتال و گسترش اینترنت، بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی بصورت آنلاین هم فعالیت داشته و بسیاری هم فقط بصورت اینترنتی کار می کنند. در این میان وب سایت های فروشگاهی از طرفداران زیادی در مشاغل مختلف برخوردار هستند. اما دلیل آن چیست؟ داشتن وب سایت فروشگاهی چه مزایایی را در پی خواهد داشت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سولات را بدانید.

فروشگاه اینترنتی راه ارتباطی میان شما و مشتریانتان است. از آنجایی که امروزه تمایل افراد برای خرید اینترنتی بیشتر شده است، متمایز بودن وب سایت فروشگاهی شما از رقبایتان ، بسیار اهمیت دارد.

مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی

هزینه راه اندازی کمتر نسبت به کسب و کار فیزیکی

به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزان تر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد . زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .

عدم محدودیت جغرافیایی

یک فروشگاه معمولی می تواند دارای محدوده محلی باشد و یا بسته به نوع محصول خود دارای بازار بین المللی باشد که مشکلات و هزینه های زیادی (مالیات، پیروی از مقررات و غیره) را در بردارد. اما با طراحی فروشگاه اینترنتی شما می توانید تقریبا از تمام سراسر جهان جذب مشتری کنید.

عدم محدودیت زمانی

اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی باشید، می دانید که فقط در طی ساعات خاصی از شبانه روز می توانید کار کرده و فروش محصول داشته باشید. اما مشتریان فروشگاههای اینترنتی می توانند هر زمانی از شبانه‌ روز و در هر مکانی، سفارش‌های خود را ثبت کنند. این مسئله برای کسب‌ و‌ کارها سود بسیار زیادی دارد. همچنین موجب رضایت مشتریان می شود. زیرا در این صورت مشتریان هر زمان که بخواهند می توانند خرید کنند.

تبلیغات آسانتر و ارزانتر

ارتقا تجارت به صورت آنلاین و بازاریابی اینترنتی نسبت به رسانه های متعارف ارزان تر و همچنین دقیق تر است. در واقع شما می توانید به راحتی کسب و کار و محصولاتتان را در بستر وب و اینترنت با کمترین هزینه ممکن تبلیغ کنید و بازخورد بیشتری نسبت به رسانه های گران قیمت داشته باشید.

ارائه اطلاعات کامل و یکسان به تمام مشتریان

با ارائه‌ی اطلاعات کامل هر کالا در سایت، مشتریان خود را راضی نگاه خواهید داشت. در حالی که ارائه‌ این اطلاعات به هر مشتری در یک فروشگاه سنتی معمولاً امکان‌پذیر نیست.

هزینه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

  1. هزینه ی ساخت و طراحی یک فروشگاه اینترنتی
  2. هزینه ی تمدید سالانه ی هاست و دامنه ی سایت
  3. هزینه های سئو و بهینه سازی

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

انتخاب دامنه

برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی در مرحله اول به انتخاب و خرید یک نام دامنه مناسب نیاز دارید. در انتخاب نام دامنه خیلی باید دقت داشته باشید. نام دامنه را ساده انتخاب کنید که کاربران شما بتوانند به راحتی با آن ارتباط بگیرند و به راحتی نام آن را در ذهن خود ثبت کنند.

R13K 220

لوگو و نماد اعتماد الکترونیک

شما برای برند شدن قطعا نیاز به یک لوگو دارید که نشانگر برند شما باشد. این لوگو در ذهن مشتریان شما ماندگار شده و با دیدن آن در هرجایی به یاد محصولات و برند شما خواهند افتاد. علاوه بر آن داشتن نماد اعتماد الکترونیک موجب می‌شود که مشتریان شما با خیال آسوده ‌تری خرید خود را انجام دهند.

روش های پرداخت

هنگام طراحی وب سایت یک فرآیند پرداخت امن را در وب سایت خود ایجاد کنید. برای مشتری مداری باید روش‌های پرداخت مختلف را برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. این موضوع اعتماد آنان را نسبت به کسب و کار شما افزایش می دهد.

 

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت برای هر کسب و کاری مزایای متعددی دارد. مطالب زیادی در خصوص این موضوع منتشر شده است. دنیا، دنیای دیجیتال است و ارتباط مردم با دستگاههای هوشمند و شبکه گسترده اینترنت روز به روز در حال افزایش می باشد. بنابراین اگر می خواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و از رده خارج نشوید، باید همگام با تکنولوژی پیش بروید. حضور در دنیای تجارت الکترونیک مهم ترین قدمیست که شرکت ها باید برای رسیدن به اهدافشان بردارند. در واقع نداشتن سایت برای یک شرکت، وجهه نامناسبی را برای آن به همراه خواهد داشت.

طراحی وب سایت شرکتی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد ولی بطور کل هدف از طراحی سایت شرکتی جذب افراد و معرفی سازمان و اهداف آن می باشد. شرکتی که هدفش از طراحی سایت شرکتی ارائه خدمات به مشتریان و برندینگ باشد، می تواند به کسب و کار خود کمک شایانی کند. هر روز به تعداد افراد در دنیای مجازی اضافه می‌گردد. افراد قبل از آنکه به سراغ یک شرکتی در فضای فیزیکی بروند ابتدا در موتورهای جستجو آن را جستجو می‌کنند. بنابراین با داشتن وب سایت برای کمپانی خود، می توانید علاوه بر کسب اعتبار، تصویر ایده آلی از مجموعه در ذهن مخاطب ایجاد کنید.

هرچقدر سایت شرکتی شما کاربرپسند تر باشد، کاربران راحت تر با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. یک سایت عالی باید یک ساختار استاندارد داشته باشد علاوه بر این باید دارای یک زیر ساخت و جذابیت عالی باشد. تمام این موارد باید به گونه ای متناسب با نیازهای یک شرکت پیاده سازی شود. یک سایت برای تمام حوزه ‌ها یکسری ویژگی‌ ها مشترک مثل‌ سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، ریسپانسیو و… را شامل می‌گردد.

R13K 221

مزایای طراحی وب سایت شرکتی

مقرون به صرفه بودن

بر خلاف رسانه های چاپی، اعمال تغییرات و به روز رسانی وب سایت آسان است. علاوه بر این هزینه تغییر محتوا در وب سایت فقط از طریق زمان اندازه گیری می شود، در حالی که هزینه تغییر محتوای رسانه های چاپی شامل زمان و هزینه های مادی می شود.

کسب اعتبار

همانطور که در بالا گفته شده شرکت ها با داشتن وب سایت برای خود اعتبار کسب می کنند. بیشتر افراد در جستجوی خدمات و محصولات در وب هستند. اگر شما یک سایت شرکتی نداشته باشید و حضور در فضای وب را جدی نگیرید، کسب و کارتان را به رقبای تان هدیه می دهید.

تعامل آسان تر

داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. با داشتن وب سایت، مردم ساده تر با شما ارتباط برقرار می کنند و بیشتر احتمال دارد که مشتری باقی بمانند. همچنین شما می توانید، محتویات وب سایت خود را با توجه به نیازهای مشتریان تان طراحی کنید. این موضوع به جذب مخاطب بیشتر کمک بسزائی می کند.

دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی

اینترنت همیشه و در هر زمان از شبانه روز در دسترس است. هرجایی که اینترنت باشد، کاربران می توانند به راحتی به وب سایت شما مراجعه کنند. در واقع داشتن یک وب سایت تضمین می کند که دسترسی به محصولات یا خدمات شما، به زمان یا مکان محدود نمی شود.

بازاریابی بهتر

طراحی سایت با صرف حداقل هزینه به تقویت حضور آنلاین شما کمک می کند و باعث دیده شدن شما در فضای وب می شود. در نتیجه، مشتریان بالقوه کسب و کارتان افزایش خواهد یافت.

R13K 222

ویژگی های مهم در طراحی وب سایت شرکتی

صفحه نخست

صفحه ورودی سایت شما باید جذاب باشد و کاربر را جذب کند. در واقع این صفحه اصلی سایت شماست که تعیین می کند کاربر در وب سایت بماند یا آن را ترک کند. استفاده از بنرهای زیبا، شعارهای تاثیرگذار، نمونه کارهای خوب و … در این صفحه اهمیت زیادی دارد.

صفحه تماس با ما

مهم ترین بخش یک سایت، ارتباط برقرار کردن با مخاطبان و بالعکس می باشد. در طراحی صفحات تماس با ما باید یکسری ظرافت ها را به خرج دهید تا درصد بالای از مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند. این صفحه دارای آدرس شعب مختلف شرکت ، اطلاعت تماس ، اطلاعات شبکه های اجتماعی و فرم تماس با ما است.

صفحه درباره ما

سعی کنید حتما تاریخچه فعالیت خود را برای مخاطبانتان به نمایش بگذارید.

 

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/258671

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *