http://didshahr.ir/258243

08:33 :: 1401/12/16

رگبارهای پراکنده باران از ساعات نخست سه شنبه در اردبیل با فروکش نسبی طوفان کم سابقهء گردوغبار به داد ساکنان این منطقه رسید.

باران به داد اردبیل رسید
The rain reached the city

رگبارهای پراکنده باران از ساعات نخست سه شنبه در اردبیل با فروکش نسبی طوفان کم سابقهء گردوغبار به داد ساکنان این منطقه رسید.

️این بارشها گاهی با رعدوبرق بطور متناوب تا اواخر سه شنبه در برخی نقاط غرب خزر و شمالغرب ادامه می یابند و در بلندیهای بالای ۱۹۵۰ متر به صورت برف انتظار میروند.

در پی وزش طوفان کم سابقهء شن دیروز لایهء ضخیمی از گرد و خاک قرمز سطح کوچه ها ، خودروها ، درون مغازه ها و منازل اردبیل را فرا گرفته است.

امروز سه شنبه در غرب گیلان و شرق اردبیل باد با جهت غالب شمالی تا شرقی و در دشت اردبیل و دیگر نقاط شمالغرب به صورت ادلمهء طوفان جنوبی البته با شدت نسبی کمتر نسبت به دیروز خواهد وزید.

چهارشنبه تا جمعه گاهی باد نه چندان شدید در منطقه خواهد وزید و دوباره از اواخر جمعه با کاهش فشار ستون جو وزش تندبادهای جنوبی تا غربی آغاز خواهد شد. برای روزهای شنبه تا دوشنبهء آینده باد شدید و هوای طوفانی برای برخی نقاط شمالغرب ازجمله اردبیل همراه افزایش قابل توجه دما انتظار میرود.

پیرو پیش بینی ها دما در گرمی ، پارس آباد ، بیله سوار ، میانه ، ورزقان ، هریس ، آستارا ، رشت ، انزلی ، تالش ، گرگان ، نیر ، اردبیل، فیروزآباد کوثر ، اسب یونی و … امروز میان ۲۳ تا ۳۵ درجه ثبت شد. ساری یا دمای ۳۶ درجه هوای تابستانی را در آخرین ماه زمستان سپری کرد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/258243

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *