http://didshahr.ir/257395

04:19 :: 1401/11/26

ورق های فولادی در واقع به صفحات فلزی گفته می شود که به منظور کاربرد های مختلف در ابعاد، ضخامت ها و جنس های گوناگون تولید و در بازار به فروش رسانده می شوند.

 دسته بندی انواع ورق های فولادی بر اساس شکل ظاهری سطح در دو گروه آجدار و خش دار قرار گرفته است. لازم است بدانید از فلز هایی نظیر آلیاژهای آلومینیوم ، فولاد زد زنگ ، مس ، برنج و … در تولید ورق ها استفاده می شود. مجموعه مرکز استیل این محصول را در انواع ورق سیاه ، ورق گالوانیزه ، ورق روغنی و ورق استیل به صورت رولی و یا برش خورده در وب سایت خود به نشانی با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید ورق استیل و دیگر انواع ورق ها به می توانید به وب سایت مرکز استیل مراجعه نمایید. هر یک از انواع ورق ها به منظور استفاده در کاربرد های بخصوصی تولید شده اند. همچنین کارخانه های زیادی به تولید انواع این محصول در ضخامت ها و کیفیت های مختلف می پردازند.

خرید ورق استیل

خرید ورق استیل

ورق استیل یکی از انواع ورق های فولادی است که به دلیل خواصی که دارد از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است. فلز استیل به دلیل دارا بود خاصیت ضد زنگ زدگی در بازار با نام دیگر فولاد ضد زنگ نیز شناخته می شود. در ساخت ورق استیل یا همان فولاد ضد زنگ عناصر مختلفی را با یکدیگر ترکیب می کنند، اما به طور کلی عنصر پایه آن فلز آهن است. یکی از عناصر به کار رفته در ساختار ورق استیل عنصر کروم است که وجود این عنصر باعث شده است تا تمامی محصولات تولید شده از فلز استیل از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشند. و به دلیل همین طول عمر و مقاومت قابل بازیافت و استفاده مجدد باشند. این محصول در انواع ورق استیل آستینتی، استیل فریتی و استیل یافت می شود. ورق های استیل دارای ویژگی های مثبت بسیاری مانند
جوش پذیری، شکل پذیری و انعصاف پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، فرسودگی و ضربه و زیبایی ظاهری هستند، به دلیل وجود چنین مشخصات مثبتی از آن ها در صنایع مختلف مانندساختمان سازی و صنایع دیگری همچون مواد غذایی و…. استفاده می شود.

خرید پروفیل استیل

از دیگر محصولات پر کاربرد تولید شده به وسیله فلز استیل می توان پروفیل استیل را نام برد. این محصول در واقع لوله هایی به اشکال مختلف مستطیلی، دایره ای و یا مربع تو خالی می باشد که در صنعت ساخت و ساز و دیگر صنایع پر اهمیت کاربرد بسیاری دارد. سطح مقطع این محصولات یکسان بوده و در اشکال ثابت و ابعاد گوناگون ساخته می شود. آلیاژ پایه پروفیل استیل نیز همانند دیگر محصولات استیل فلز آهن است و کم تر از ۰.۲ آن را عنصر کربن تشکیل داده است. این محصول نوعی فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل است. اصلی ترین کاربرد پروفیل استیل در اتصال دو قطعه به یکدیگر می باشد. اما کاربرد این محصول تنها در اتصال قطعات به یکدیگر ختم نمی شود و کاربرد های دیگری نیز دارد به عنوان مثال به طور گسترده پروفیل های مستطیلی شکل در ستون های بزرگ در ساختمانها و صنایع کاربرد دارند. علاوه بر این پروفیل ها در ساخت و تولید خودرو های بزرگ نیز به کار برده می شوند. شایان ذکر است به دلیل مقاومت بالایی که این محصولات از خود نشان می دهند در ساخت اسکلت فلزی ساختمان ها و یا ساخت میز و صندلی نیز استفاده می شود .برای طراحی ساختمان ها و همچنین دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها پروفیل استیل نیز به کار گرفته می شود. چنانچه نیازمند خرید پروفیل استیل هستید پیش از هر اقدامی لازم است بدانید که قیمت آن ها در مقایسه با دیگر پروفیل های آهنی گرانتر بوده، که دلیل آن وجود عناصری مانند کروم و کربن در این محصولات می باشد ولیکن از آنجایی که وجود این ترکیبات سبب طول عمر بالاتر پروفیل های استیل نسبت به نوع آهنی آن ها شده است این افزایش قیمت قابل قبول می باشد.

خرید پروفیل استیل

خرید لوله استیل

لوله استیل یکی از محصولات پر فروش فروشگاه مرکز استیل است که در اندازه های مختلف و در گرد های گوناگون استیل تولید می شود که هر یک از گرید های مختلف این محصول برای کاربرد های بخصوصی ساخته می شوند. به طور کلی از لوله استیل در صنایع گوناگون به منظور انتقال مایعات و گاز ها به کار گرفته می شود. این محصول به دلیل دارا بودن فلز نیکل و کروم در ساختار خود در برابر اکسیداسیون مقاومت داشته که به همین دلیل می توان از آن درشرایط دمای بالا و همچنین در فرآیند های شیمیایی استفاده کرد. از دلایل محبوبیت این محصول می توان به طول عمر و مقاومت بالای آن اشاره کرد که این ویژگی سبب می شود تا هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر برای آن بسیار پایین باشد. به علاوه نظافت و ضد عفونی این لوله ها به دلیل جنس استیل آن ها به سهولت قابل انجام است که همین موضوع سبب شده است که شاهد کاربرد بسیار زیاد لوله استیل در صنایع غذایی و دارویی باشیم.

برای ساخت این نوع لوله ها از فرآیند جوشکاری و یا اکستروژن استفاده می شود. عملیات جوشکاری شامل مراحل شکل دادن استیل به شکل لوله و سپس جوش دادن درزها به یکدیگر به برای حفاظت از شکل ظاهری آن است. برای ساخت لوله استیل بدون درز از روش اکستروژن استفاده می شود. در این روش به واسطه گرم کردن یک میله استیل و سوراخ نمودن آن از وسط یک لوله را ایجاد می کنند.از مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت خرید لوله استیل می توان به طول لوله، استاندارد، مشخصات، نوع، فرم و پرداخت آن اشاره داشت.

خرید ضایعات استیل

ضایعات استیل در واقع همان قراضه ها، سوفاره ها و پرتی هایی هستند که در کارگاه ها و کارخانه های سازنده محصولات استیل به وجود می آید، همچنین محصولات استیلی که از رده خارج شده اند نیز در گروه ضایعات استیل قرار دارند. نکته ی حائز اهمیت در خصوص ضایعات استیل این است که آن ها به طور کامل قابل بازیافت هستند و می توان به طور مجدد آن ها برای تولید محصولات جدید به چرخه تولید بازگرداند. قیمت روز فلز استیل، نرخ ارز، نوسانات قیمت دلار و وضعیت بازار از جمله فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت خرید ضایعات استیل هستند. در بازار محصولات استیل پیدا کردن خریدار ضایعات استیل مطمئن همواره از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو بهتر است پیش از فروش و یا خرید ضایعات استیل قیمت آن را از شرکت های معتبر فعال در این حوزه استعلام بگیرید. مجموعه مرکز استیل با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت و همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه می باشد، از این رو بدون شک این مجموعه یکی از بهترین خریداران ضایعات استیل شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن ۵۵۵۳۳۳۲۶-۰۲۱ یا آدرس اینترنتی https://markazsteel.com با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

خرید ضایعات استیل

 

 

 

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/257395

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *