http://didshahr.ir/257318

02:49 :: 1401/11/24

سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از اساسی ترین تجهیزات مورد نیاز در هر ساختمانی به شمار می آیند.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه سیستم ها و تجهیزاتی طراحی شده اند که در کنار انجام عملیات سرمایش و گرمایش مورد نیاز برای محیط تهویه مطبوع آن را نیز ممکن می‌سازنند. از جمله محصولات تهویه مطبوع با تکنولوژی روز می توان داکت اسپلیت ها را نام برد که به دلیل دارا بودن مشخصات و مزایای بیشمار در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین تجهیزات برودتی در بازار تبدیل شده اند و جای سیستم‌های قدیمی مانند کولرگازی را گرفته اند. در بازار انواع بسیار متنوعی از داکت اسپلیت ها یافت می شود و برند های گوناگونی اقدام به تولید این محصول کرده اند از این رو یافتن مرجع خرید معتبر یکی از مهم ترین اقداماتی است که در هنگام خرید داکت اسپلیت بایستی به آن توجه بسیاری شود. شرکت مایسا به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراجع تخصصی انواع سیستم های تهویه مطبوع در ایران است و مرجع ایده آلی برای خرید مطمئن شم به شمار می آید.

خرید داکت اسپلیت

داکت اسپلیت‌ها نیز همچون دیگر تجهیزات خنک کننده نوعی سیستم سرمایشی مخصوص آپارتمان‌ها یا محیط های کاری است که به صورت پنلی در داخل دیوار نصب می شود و دارای یک کندانسور بیرونی نیز می‌باشد.به طور معمول اجرای این سیستم تهویه مناسب ساختمان های نو ساز می باشد زیرا به دلیل نحوه ی نصب این سیستم که به صورت تو کار است در ساختمان های جدید از قبل جایگاه مناسب نصب آن ها ایجاد شده است از این رو در ساختمان های قدیمی تر بیشتر شاهد استفاده از کولر های گازی هستیم. اسپلیت های کانالی دارای عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی هستند. علاوه بر این به کار گیری از این تجهیزات مزایای بسیار دیگری نیز خواهد داشت به عنوان مثال سرعت و قدرت عملکرد بسیار بالای آن ها در کنار زیبایی ظاهری سبب شده است تا طرفداران بسیاری داشته باشند. همچنین اسپلیت های کانالی بسیار مقرون به صرفه هستند که همین موضوع باعث شده است که به راحتی بتوان در محیط های مختلف از آن ها استفاده کرد.

در حالت کلی می توان گفت تمامی شرکت های تولید کننده کولر اسپلیت گازی یا آبی به تولید انواع داکت اسپلیت نیز می پردازند. امروزه برند های ایرانی و خارجی بسیاری این سیستم پرکاربرد را تولید و در بازار به فروش می رسانند. اما بسیاری از افراد جامعه خرید از برند های شناخته شده تر نظیر خرید داکت اسپلیت گرین (GREEN) و داکت اسپلیت جی پلاس و …. را مناسب ترین انتخاب می دانند.

خرید داکت اسپلیت گرین (GREEN)

در حالت کلی می توان گفت اکثریت شرکت های تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی توانسته اند محصولاتی با کیفیت مشابه را به بازار عرضه کنند و جایگاه مشترک در میان مشتریان بیابند. اما هنوز انتخاب فروشگاه مطمئن یکی از مهم ترین دغدغه ی خریداران است. انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید لوازم خانگی امروزه مهم ترین عاملی است که پیش از خرید بایستی به آن توجه بسیار زیادی شود. چنانچه از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل نمایید دیگر مشکلی برای خرید آنلاین یا حضوری نخواهید داشت.

پس از انتخاب برند داکت اسپلیت، توصیه می شود حتما برای انتخاب بهترین مدل و ظرفیت متناسب با فضای مورد نظرتان از متخصیص در این حوزه مشاوره دریافت کنید، تا بتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید محصول متناسب با نیاز خود اقدام کنید. علاوه بر این دقت کنید دستگاهی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه باشد تا در صورت لزوم بتوانید برای بر طرف نمودن مشکل از نمایندگی خدمات دریافت نمایید. همچنین برای نصب این سیستم از افراد با تجربه و متخصص کمک بگیرید تا مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید.

مجموعه مایسا با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان فروش همواره در تلاش است تا دقیق ترین مشاوره پیش از خرید را به مشتریان خود ارائه دهد و به این طریق در انتخاب بهترین محصول متناسب با نیازشان یاری نماید. شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت مایسا یه نشانی https://maysa-co.com  به روز ترین قیمت خرید داکت اسپلیت هایسنس (Hisense) ، داکت اسپلیت زانتی و ….. را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید محصول مورد نظر خود را در از طریق وب سایت ثبت سفارش نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل شما تحویل بگیرید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن ۸۸۷۷۰۰۹۶۲-۰۲۱ با مایسا در تماس باشید.

خرید داکت اسپلیت هایسنس (Hisense)

 

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/257318

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *