http://didshahr.ir/256598

07:23 :: 1401/11/04

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۰ مسجد استان اردبیل خبر داد

اعتکاف

حجت الاسلام سید محسن محسنی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف، به آماده سازی مساجد برای اجرای این سنت حسنه اشاره و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با هیئت امنای مساجد و نیز ادارات و نهادهای فرهنگی، تعداد ۳۰ مسجد در استان اردبیل برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز ثبت نام از معتکفین خبر داد و گفت: خواهران و برادران علاقمند برای شرکت در مراسم اعتکاف می تواننداز تاریخ ۸ بهمن ماه به مساجد محل اعتکاف مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: در شهر اردبیل مساجد جامع، اعظم، امام علی (ع) شهرک کارشناسان،حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا و حضرت فاطمه زهرا (س) محله آراز‌علی برای برادران و مساجد الزهرا(س) شهرک آزادی، سادات علی آباد، المهدی (عج) شهرک حافظ و جعفریه محله سعدی برای خواهران تعیین شده است.

حجت الاسلام محسنی افزود: معتکفین در شهرستان ها نیز با مراجعه مساجد جامع هر شهر برای برادران و یک مسجد شاخص برای خواهران و یا ادارات تبلیغات اسلامی هر شهرستان به ثبت نام برای اعتکاف اقدام کنند.

وی گفت: پذیرش برای اعتکاف، شامگاه روز جمعه ۱۴ بهمن ماه انجام می شود و روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب مراسم اعتکاف در مساجد تعیین شده اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل به برنامه های فرهنگی و قرآنی در ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن، جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوعات دینی، فرهنگی و اجتماعی، مراسم ادعیه خوانی مولودخوانی و مداحی، جلسات پاسخ گویی به سوالات شرعی و جلسات تبیینی در حوزه انقلاب اسلامی بمناسبت دهه فجر از برنامه های شاخص در مراسم اعتکاف استان اردبیل است.

اعتکاف

۳۰ مسجد استان اردبیل آماده برپایی مراسم اعتکاف

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/256598

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *