http://didshahr.ir/256063

06:25 :: 1401/10/20

وی با اشاره به این که در حال حاضر روزانه ۲۰۰ دستگاه ترانزیت از گمرک استان وجود دارد ، ادامه داد: در بحث درآمد گمرک استان اردبیل با رشد ۴۲۳ درصدی مواجه است.

گمرک

مدیرکل گمرکات استان اردبیل گفت: در ۹ ماه اول امسال ۳۰۵ پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۵۶۶ میلیارد ریال در استان توسط گمرک تشکیل شد.

پرویز تقوی در جریان بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل از انبارهای گمرکات استان اظهار کرد: با این وجود ۵۳ درصد پرونده های قاچاق استان اردبیل متعلق به کاشف گمرک است.

وی با تقدیر از همکاری و حمایت های تشکیلات قضایی ، گمرکات استان اردبیل را به واسطه گمرک مرزی بیله سوار جزو ۱۱ حوزه نظارت گمرکات کشور و نهمین گمرک ترانزیتی از ۱۶۴ گمرک دانست و افزود: در ۹ ماه گذشته از سال، حدود ۲۰۰ میلیون دلار صادرات در استان صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل هم در این بازدید با تاکید بر لزوم تامین و نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک بیله سوار به اقدامات و پیگیری های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که منجر به پیگیری قوه قضائیه از وزیر اقتصاد و دارایی و حصول نتایج مثبت شده، اشاره کرد و افزود: تا زمان استقرار دستگاه موصوف، لازم است با تشدید نظارت ها از هر گونه سوء استفاده های احتمالی و تخلفات و اعمال مجرمانه فرصت طلبان و سودجویان که در کنار سایر خسارات، موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور نیز می شوند، جلوگیری کرد.

جلال آفاقی ادامه داد: مشکلات نباید نافی مسئولیت ها باشد و هر مسئول باید تمام توان خود را در حوزه خویش برای مدیریت شرایط بکار بندد و کمبودها و مشکلات توجیهی بر ضعف و کاستی ها قرار نگیرد.

 

رشد ۴۲۳ درصدی درآمد گمرک در اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/256063

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *