http://didshahr.ir/255060

02:33 :: 1401/09/24

داشتن فالوورهای بسیار در اینستاگرام یک مزیت است و پیج هایی که هزاران و حتی میلیون ها فالوور دارند از جایگاه خوبی برخوردار می باشند.

 تمام کسانی که می خواهند در بستر اینستاگرام پیشرفت کنند باید تعداد فالوور خود را افزایش دهند. افرادی که نمی دانند بهترین راه برای افزایش فالوور چیست می توانند با مطالعه این مطلب به پاسخ مناسبی برسند. با ما همراه باشید.

چرا داشتن فالوور در اینستاگرام اهمیت دارد؟

فرض کنید در اینستاگرام کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و هیچ فالووری ندارید. قطعا اگر تا مدت ها بدون افزایش فالوور باشید نه تنها فروشی نخواهید داشت بلکه ناامید و بی انگیزه خواهید شد. پس افزایش فالوور نقش مهمی در پیشرفت یک پیج دارد و باید جدی گرفته شود. پس از افزایش فالوور، تعداد دنبال کنندگان افزایش یافته و پست ها با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه می شوند.

پیج هایی که تعداد فالوور بالایی دارند، دارای لایک و کامنت بیشتری نیز می باشند. این به دلیل زیاد بودن تعداد بازدیدهای پیج است که چنین نتیجه ای را به دنبال دارد. همچنین اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به پیج هایی که فالوور بسیاری دارند بیشتر از پیج هایی است که دارای فالوور کمی می باشند. پس اگر می خواهید فروش و درآمد خوبی داشته باشید باید به فکر افزایش فالوورهای خود باشید.

images 1671081244

۷ راهکار طلایی برای افزایش فالوور

برای افزایش تعداد فالوور روش های مختلفی وجود دارد. از آنجایی که دیگر زمان آزمون و خطا به پایان رسیده است پس باید از راه هایی استفاده کنید که قابل اعتماد بوده و موثر می باشند. در این بخش ۷ راهکار طلایی برای افزایش فالوور را مورد بررسی قرار می دهیم.

۱– خرید فالوور

یکی از روش هایی که این روزها بسیار پرکاربرد است و طرفداران زیادی دارد، خرید فالوور می باشد. این روش در کوتاه ترین زمان ممکن، فالوورهای بسیاری را به پیجتان می افزاید و شما را به اهداف ایده آلتان نزدیک می کند. در این روش باید پس از انتخاب یک مرکز معتبر، نوع فالوور دلخواه خود را تعیین کنید. تعداد فالوورها بستگی به انتخاب شما دارد و حتما باید در طی چند مرحله به پیج افزوده شود.

پس از خرید فالوور اعتبار پیج افزایش یافته و هوش مصنوعی اینستاگرام روند مثبت پیج را تشخیص داده و محتواهای درج شده را به افراد بیشتری نشان می دهد. این سبب گسترش پیج شده و پیشرفت آن را تسریع می کند. اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را بسیار سریع و با اطمینان افزایش دهید پس خرید فالوور ارزانرا از دست ندهید.

۲– تصویر پروفایل جذاب

کاربران اینستاگرام می توانند برای خود تصویری را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنند. اگر این تصویر جذاب و چشمگیر باشد، کاربران را کنجکاو می کند تا بر روی آن کلیک کرده و وارد پیج شوند. سعی کنید برای کسب و کار خود از عکس پروفایل مناسبی استفاده کنید. می توانید لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل در نظر بگیرید و در بین دیگر پیج ها بدرخشید. این روش اگرچه بسیار ساده می باشد اما در جذب فالوور موثر بوده و توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

۳– ویترین چشمگیر

شاید کمی برایتان عجیب باشد اما شما باید در اینستاگرام یک ویترین جذاب داشته باشید. اگر پیج شما دارای ظاهری بهم ریخته و نامناسب باشد نه تنها فالووری جذب نمی کنید بلکه ممکن است فالوورهای خود را نیز از دست بدهید. پس پست ها را با جلوه ای خاص و با یک کاور مناسب منتشر کنید.

می توانید از رنگ های سازمانی خود برای این کار استفاده نمایید تا پیجتان نمایی جذاب و کاملا مرتبط با فعالیتتان داشته باشد. داشتن ویترین جذاب حتی پس از خرید فالوور باید مورد توجه قرار گیرد تا فالوورها ریزش زیادی نداشته باشند. اگر می خواهید ویترین پیج خود را به فالوورهای ایرانی نشان دهید پس می توانید با کلیک بر روی خرید فالوور ایرانیدر این باره بیشتر بدانید.

images 1671081253

۴– تبادل با پیج های مرتبط

در اینستاگرام پیج های بسیاری وجود دارد اما همه این پیج ها با پیج شما همخوانی ندارد. برای تبادل باید تنها پیج های مرتبط و مکمل با زمینه فعالیت خود را پیدا کنید. پس از آن با تعدادی از پیج ها تبادل کرده و از این طریق فالوورهای هدف خود را جذب نمایید. اگر از تبادل با تعدادی از پیج ها نتیجه ای نگرفتید باید پیج های دیگری را انتخاب کرده و تبادلات را ادامه دهید. بدین شکل با یک تبادل ساده تعداد فالوور پیج شما افزایش می یابد.

۵– کامنت مارکتینگ

یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین بخش های اینستاگرام، کامنت است. در این بخش کاربران نظرات خود را در مورد محتوا بیان کرده و حتی سوالاتی می پرسند. شما می توانید از این بستر برای تبلیغ پیج خودتان استفاده کنید. در ابتدا باید پیج های پرطرفداری که مخاطب هدف شما در آن وجود دارد پیدا کرده و سپس متن کوتاه و جذابی را در زیر پست ها کامنت کنید. این کار سبب می شود که کاربران کامنت شما را دیده و کنجکاو شوند تا پبجتان را ببینند. اگر پیجتان دارای محتوای مفید و کاربردی باشد پس فالوورهای بسیاری را از این طریق جذب خواهید کرد.

۶– فعالیت مستمر

اگر می خواهید کمی در اینستاگرام فعالیت کرده و آن را رها کنید پس بهتر است وقتتان را بیهوده تلف نکنید. اینستاگرام بستری برای فعالیت کوتاه مدت نیست بلکه باید به طور مستمر و پیوسته فعالیت داشته باشید. عدم فعالیت مستمر سبب خروج پیج از الگوریتم می شود و این موضوع به ضرر پیج است. پیج هایی که از الگوریتم خارج می شوند باید مجددا تلاش کرده و در مدت زمان طولانی تری به الگوریتم ها برگردند.

۷– استوری جذاب

بعضی از کاربران به استوری ها بیشتر از پست علاقه داشته و زمان بسیاری را صرف دیدن استوری می کنند. بهتر است شما نیز به طور روزانه تعدادی استوری منتشر کنید تا کاربرانی که به طور اتفاقی پیج شما را می بینند با دیدن استوری ها شما را فالو کنند. البته اگر استوری های چالشی، کاربردی و جذاب داشته باشید می توانید فالوورهای فعلی پیج را به اشتراک گذاری ترغیب کنید.

بدین شکل فالوورهای شما، فالوورهای دیگری را نیز برای پیج خواهند آورد. این نشان دهنده این است که شما مسیر را درست رفته و در حال پیشرفت و تثبیت جایگاه خود هستید. زمان درج استوری نیز مهم است و باید در مواقع پر بازدید این کار را انجام دهید.

images 1671081258

بهترین راه برای افزایش فالوور کدام است؟

شاید اکنون این سوال در ذهن شما ایجاد شده که بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام چیست و منتظر پاسخ آن هستید. بدون شک بهترین راه برای افزایش فالوور در گام ابتدایی، خرید فالوور است. شما از این طریق فالوورها را افزایش داده و با خیال آسوده تری برای استفاده از دیگر روش ها اقدام خواهید کرد. پس بهتر است پس از خرید فالوور به سراغ کامنت مارکتینگ، انتخاب تصویر پروفایل، چینش جذاب پست ها و تبادل با دیگر پیج ها بروید.

هر اندازه که در اینستاگرام فعالیت مستمر و منظم تری داشته باشید پیشرفت بهتری خواهید داشت. سعی کنید با یک برنامه ریزی منظم کار بر روی پیج را آغاز کنید تا بدون سردرگمی و با اطمینان خاطر در این بستر فعالیت کنید. در هر زمانی که احساس کردید از یک روش می توانید فالوورهای بیشتری بگیرید پس باید برای آن وقت بیشتری صرف کنید و به طور همزمان از دیگر راهکارها نیز غافل نشوید.

منبع:پارس فالوور

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/255060

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *