http://didshahr.ir/255025

04:36 :: 1401/09/23

تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک را نمی‌توان در مورد کیفیت آن‌ها بیان نمود. چرا که هر دو‌ از برندهای بسیار معروف، معتبر و پر طرفدار در ایران است که گروه پروما نوین با افتخار آن‌ها را به کار می‌برد.

پنجره

در ادامه این تفاوت‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای مشاوره و اطلاع از قیمت پنجره دو جداره می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

توضیح درباره پروفیل یو پی وی سی و نحوه تولیدات آن که چگونه است؟

ابتدا درباره پروفیل یو پی وی سی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. سپس تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک را بررسی می‌کنیم. این پروفیل در صنعت ساختمان سازی، صنعت و راه سازی بسیار کاربرد دارد. اما عمده مصرف این پروفیل به جهت ساخت درب و پنجره‌های دو جداره و سه جداره می‌باشد.

این پنجره‌ها امروزه در ساختمان سازی بسیار استفاده می‌شود. ویژگی‌های بسیار مهم این پروفیل‌ها باعث استفاده زیاد در ساخت درب و پنجره‌ها می‌شود. دیگر زمان آن گذشته که پنجره‌ها فقط جنبه نورگیری داشته باشد. بلکه باید عایق خوبی برای جلوگیری از ورود هوای سرد و گرم در فصل‌های مختلف، و همچنین آلودگی‌های هوا و صدا به داخل ساختمان باشد. از این رو پروفیل‌های یو پی وی سی در کنار شیشه‌های دو جداره را به این منظور مورد استفاده قرار می‌دهند.

تاریخچه تاسیس شرکت‌های وین تک و‌هافمن چیست؟

در ابتدا پروفیل‌های مورد نیاز جهت تولید پنجره‌های دو‌جداره از کشورهای دیگر از جمله ترکیه وارد می‌شد. اما در سال ۱۳۸۶ شرکت‌هافمن در ایران پا به عرصه وجود گذاشت و توانست رقیب بسیار خوبی برای پروفیل‌های خارجی باشد. اما شرکت وین تک فعالیت خود را چند سال قبل تر از‌هافمن آغاز نمود. این شرکت تولیدی در سال ۱۳۷۹ آغاز به کار نمود و در تبریز شروع به فعالیت نمود. این پنجره توانست در سراسر جهان از جمله هند، روسیه، تونس، آلمان، آذربایجان، ترکیه و‌ اوکراین جایگاه خوبی پیدا کند. پروفیل وین تک تنوع بسیار بالایی دارد و از این جهت در مقایسه با‌هافمن گستردگی بیشتری از خود نشان می‌دهد. به جرات می‌توان گفت که پروفیل‌های ریلی یا همان کشویی یکی از بهترین پروفیل‌ها در سراسر جهان می‌باشد.

تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک از لحاظ وزن چیست؟

اگر بخواهیم تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک را از نظر وزن آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم بسیار به هم نزدیک هستند. گفتنی است که تفاوت این دو در وزن حدود صد گرم در یک متر طول می‌باشد. لذا هر دو برند در این زمینه رتبه نزدیکی دارند. کیفیت مواد اولیه هر دو در سطح جهان بسیار درخشان و با اصالت است و هر دو از بهترین‌ها در دنیا حساب می‌شوند‌.

تفاوت پنجره‌ هافمن و وین تک از جنبه‌های دیگر چیست؟

یکی از موارد مهم تفاوت پنجره‌ هافمن و پنجره وین تک گواهینامه کیفیت رال می‌باشد. شرکت وین تک در واقع تنها برندی است که این گواهینامه را در ایران دارد و شرکت‌هافمن این گواهینامه را به دست نیاورده است. اما هر دو برند گواهینامه بین المللی را دارند. دلیل کسب گواهینامه رال توسط شرکت وین تک، رعایت قوانین و آیین نامه‌های آن و همچنین عمل به کلیه تعهدات خود در مورد تولید محصولات می‌باشد.

لازم به ذکر است که وین تک در زمینه تولید درب و پنجره‌های دو جداره تمام استانداردهای رال را رعایت نموده و طبق تعهدات خود محصولات بسیار با کیفیتی را به دست مشتری می‌رساند. از این رو توانسته است از این موسسه پذیرش دریافت کند و گواهینامه عضویت به این برند تقدیم شده است. از این رو تنها. شرکت دارنده هر دو گواهینامه کیفیت و عضویت رال در ایران به این برند معتبر تعلق گرفته است.

تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک از لحاظ رنگ بندی چیست؟

شرکت پروما نوین با افتخار هر دو برند را در تولیدات خود مورد استفاده قرار می‌دهد. گفتنی است که ترکیبات مواد اولیه برای هر دو برند سفید می‌باشد. اما مسئله این جاست که شفافیت پروفیل‌ها در هر دو برند بستگی به ترکیبات، کیفیت و فرمولاسیون مواد اولیه به کار برده شده در کارخانه‌های هر دو برند دارد.

اما در شرکت وین تک، طراحان فنی تصمیم به افزایش تنوع محصولات خود گرفته اند و با توجه به سلیقه مشتریان اقدامات جدیدی را در برنامه کاری خود قرار داده اند. این طراحان پروفیل‌هایی با پوشش لمینت طراحی نموده اند که ۱۹۰ رنگ مخصوص پروفیل یو پی وی سی را دارند. این پروفیل‌ها دارای سطحی صاف و صیقلی هستند که حداکثر شفافیت را نیز دارا می‌باشند. این پروفیل‌ها از نظر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بسیار زیادی دارند و به پوشش لمینت آن‌ها آسیب وارد نمی‌شود.

نقاط قوت پروفیل‌های وین تک و‌هافمن چیست؟

با توجه به تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک، هر دو برند برای اقلیم‌های مختلف آب و هوایی مناسب بوده و در نقاط گرمسیری که تابش نور خورشید به صورت مستقیم است، ماندگاری بسیار بالایی دارند. وین تک حدود هشتاد درصد و‌هافمن هفتاد درصد آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند. برند وین تک می‌تواند تا نود و پنج درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نماید و همین امر در مورد پنجره‌هافمن حدود هشتاد درصد است.

پنجره وین تک در مقابل فشار و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد اما برند‌هافمن مقاومت کمتری دارد. نکته دیگر مقاومت در برابر نفوذ باران است که در برند وین تک صد در صد و در پنجره‌هافمن نود درصد است. هر دو برند در مقابل آتش سوزی مقاوم هستند و غیر قابل اشتعال می‌باشند. پروفیل‌های وین تک در مقابل تابش اشعه خورشید تغییر رنگ و حالت نمی‌دهند، اما پنجره‌هافمن قدری تغییر رنگ می‌دهند. هر دو پروفیل در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون مقاوم هستند. انواع یراق آلات و شیشه‌های چند جداره را می‌توان بر روی هر دو نصب نمود.

هر دو پنجره را می‌توان به راحتی تمیز نمود. سرعت نصب و آسانی این کار در هر دو مورد بسیار مطلوب است. نکته مهم در مورد هر دو برند قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی می‌باشد. با آگاهی از این اطلاعات می‌توانید هنگام خرید تصمیم درستی بگیرید.

سخن پایانی

گروه پروما نوین بسیار خرسند و مفتخر است که سال‌هاست با این دو برند کار می‌کند. از این رو برای آگاهی شما تفاوت پنجره‌هافمن و وین تک را بررسی نمودیم. برای تعویض پنجره دو جداره می‌توانید با متخصصان ما مشورت نمایید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده نمایید. قیمت پنجره دو جداره نیز در واحد فروش به اطلاع شما خواهد رسید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/255025

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *