http://didshahr.ir/254640

06:06 :: 1401/09/15

فرماندار بیله‌سوار گفت: روزانه بیش از ۴۰۰ دستگاه کامیون ترانزیت از طریق مرز بیله‌سوار تردد و انواع کالا را به صورت قانونی حمل و نقل می‌کنند که در مقایسه با گذشته ۲۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قاچاق کالا

صاحبعلی اصغری از افزایش تردد کامیون‌های ترانزیت از روزانه ۱۵۰ دستگاه به روزانه ۴۰۰ دستگاه خبر داد و گفت: در نتیجه تعاملات بین‌المللی و افزایش مراودات تجاری، حجم کار در گمرک بیله سوار به ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآورشد: افزایش تردد کامیون‌های باری منجر به ایجاد ترافیک در مسیرکمربندی و جلوی گمرک بیله سوار شده است که برای تسهیل امور گمرکی و ایجاد امکانات رفاهی برای شرکت‌های فعال در گمرک ، دستگاه‌های استانی و شهرستانی ملزم به ایجاد زیرساخت ها شدند.

فرماندار بیله سوار عنوان کرد: روان سازی تردد کامیون‌ها در مرز بیله سوار از مطالباتی است که امیدواریم با همکاری طرفین هر چه زودتر انجام شود و برنامه ریزی اتخاذ شده است تا ظرفیت تیر پارک بیله سوار هم افزایش یابد.

وی با اشاره به آمار هشت ماهه گمرک بیله سوار گفت: طی این مدت ۱۲۱ میلیون دلار صادرات و ۳.۵ میلیون دلار واردات از گمرکات بیله سوار صورت گرفته است و حدود ۵۰ هزار نفر مسافر از این گمرک تردد کرده اند.

به گزارش ایرنا ، علی محبوبی پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل و برخی از مدیران کل استان ضمن حضور در پایانه مرزی بیله‌سوار، با برخی از کامیون‌داران بومی و غیربومی مستقر در پایانه مرزی گفت و گو و از محوطه تیر پارک این گمرک بازدید کردند.

برگزاری نشست مشترک در خصوص بررسی مسائل و مشکلات ترافیک کامیون در مسیرهای منتهی به بیله سوار از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در این سفر بود.

 

افزایش تردد کامیون از مرز بیله سوار

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/254640

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *