http://didshahr.ir/254198

02:49 :: 1401/09/03

زمانی که فرزند شما مدرسه را شروع می کند و به اندازه کافی در مورد اعداد، شمارش و ریاضیات می داند، بهترین زمان برای استفاده از آموزش چرتکه است.

 قدرت تفکر کودک در نیمکره چپ رشد می کند. اما آموزش چرتکه به دلیل تعادل بین دو نیمکره مغز باعث رشد و نمو در تمام قسمت های مغز می شود، چرتکه نیز مانند یک ابزار سرگرم کننده است و کودکان در حین تفریح مفاهیم ریاضی را نیز یاد می گیرند.

یادگیری ریاضی برای کودکان جذاب است، بنابراین با یادگیری مهارت ها، آنها شروع به تجسم مهره های چرتکه در ذهن خود می کنند و به تدریج، هر چه این کار را بیشتر انجام  می دهند، حافظه آنها قوی تر می شود.  آنها می توانند محاسبات ذهنی را انجام دهند.

یادگیری با افزودن تکنیک ها و روش های جدید همراه است که برای کودکان بسیار سرگرم کننده و جنبه بازی خواهد داشت. به طور معمول کلاس آموزش چرتکه، برای کودکان و نونهالان ۴ تا ۷ سال ؛ و دوره دیگر شامل کودکان ۸ تا ۱۴ سال می شود. این محدوده سنی ، برای رفتن به کلاس های آموزش چرتکه بسیار مناسب است.

images 1669280191

بهترین کلاس چرتکه

فرزندان شما در بهترین کلاس های چرتکه، با جدیدترین متدهای روز، آموزش می بینند، آموزشی جذاب و مفرح که به توسعه ارتباط فرزندمان با ریاضیات کمک می کند. فرقی نمی کند که کودک شما در آینده، چه شغلی یا رشته ای را انتخاب کند. این نوع آموزش در ذهن او می ماند و در حافظه بلند مدت او حک می شود.

کودک شما می تواند اعداد را به خوبی از طریق استفاده از چرتکه در بهترین کلاس های چرتکه درک کند. با چرتکه می توانید با اعداد و چهار عمل اساسی ریاضی ارتباط فیزیکی برقرار کنید و به طور عملی، محاسبات ریاضی ذهنی یاد بگیرید، همچنین فرآیند حل مسئله ریاضی را درک کنید.

با شرکت در بهترین کلاس چرتکه ، یادگیری ریاضی در مدرسه برای فرزندتان دیگر، خسته کننده و دشوار نیست و علاوه بر آن اعتماد به نفس او را تحت تأثیر قرار می دهد.. ما اعتقاد داریم که محیط برای یادگیری کودک مهم است، بنابراین یک محیط شاد، پویا و حرفه ای می‌تواند تمایل کودک به یادگیری را تقویت کند.

اگرچه چرتکه ساده است، اما تأثیر شگفت انگیز آن بر رشد ذهنی کودکان بسیار زیاد است و در صورت آموزش صحیح توسط معلم می تواند حتی بیشتر شود. پس با مطالعه با ساختار و عملکرد مغز کودکان بیشتر آشنا شوید و با بهترین کلاس آموزشی چرتکه  اولین قدم را برای شکوفایی ذهن طلایی کودک خود بردارید. به یاد داشته باشید که کودک نوپا شما این امکان را دارد که از آموزش لذت ببرد، و با روزترین تکنیک های آموزشی دنیا آشنا شود.

سخن آخر

به این ترتیب تصویر ذهنی چرتکه، در ساختار ترکیبی بازی و آموزش در ذهن کودک شکل می گیرد. در محاسبات چرتکه با استفاده از دست ها، چشم ها و گوش ها  می توان از نیمکره راست مغز استفاده کرد. بنابراین در محاسبات  چرتکه از هر دو نیمکره مغز استفاده می شود؛ این نوع محاسبات باعث تحریک رشد و تکامل مغز کودک می شود.

در کلاس آموزشی چرتکه، کودک می تواند به صورت ذهنی عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و جذر را  انجام دهد. اما رسیدن به آن مرحله نیاز به تمرین و تکرار و زمان زیادی دارد. با یک کلاس آموزش چرتکه حرفه ای  ما اطمینان می دهیم که فرزند شما می تواند تمام محاسبات ذهنی را بدون مشکل و با اشتیاق با موفقیت انجام دهد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/254198

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *