http://didshahr.ir/254054

07:36 :: 1401/08/29

فرماندار اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌، ۳۰ روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند.

بازی اینترنتی  Internet game

سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه بررسی مشکلات روستای جمادی که با محوریت رزمایش فاطمی به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات روستاییان بر طرف شدن مشکلات اینترنت است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰ روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند.

وی یکی دیگر از مطالبات روستاییان را حل مشکلات آب شرب عنوان کرد و افزود: در این زمینه هم اجرای پروژه‌های آب رسانی به همت بسیج سازندگی مبنای کار قرار گرفته است؛ البته باید در این خصوص مدیریت مصرف نیز جدی گرفته شود.

فرماندار اردبیل، بر توسعه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: ارائه تسهیلات ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان مسکن در اردبیل آغاز شده است که روستاییان می‌توانند از این فرصت مناسب برای ساخت مسکن استفاده کنند.

اعتماد اعجازی، توسعه طرح آبیاری نوین و لایروبی کانال‌ها در روستاها بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در این راستا هم با همکاری جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده و در دست اجرا است.

وی بر حل مشکلات روستای جمادی از جمله آب شرب و تکمیل پل، اینترنت و طرح هادی خبر داد افزود: این مشکلات اهالی با برنامه ریزی‌ها منسجم برطرف می‌شود‌.

مودم اینترنت

بهره مندی ۳۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/254054

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *