http://didshahr.ir/253984

11:01 :: 1401/08/26

چهارمین دوره رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن شهید مبارکی برگزار شد.

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در اردبیل

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل نیز گفت: ۷۸ نفر از خواهران و برادران از سراسر استان در قالب ۲۲ تیم در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج این استان شرکت کرده‌اند.

حسینی افزود: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در سالن ورزشی شهید مبارکی اردبیل آغاز شده و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: این رویداد منحصر بفرد است چرا که در سایر رویدادها هفته ها قبل موضوعات مشخص شده ولی در این رویداد موضوعات قبل از ۴۸ ساعت اعلام می شود تا اینگونه استعداد و خلاقیت آنان مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی گفت: ۲۲ تیم در برنامه کاربردی تلفن همراه شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در این رویداددر سه بخش در حال اجرا است، در بخش پویانمایی ۱۰ تیم، در بخش برنامه‌ها و نرم افزارهای کاربردی ویژه تلفن همراه هشت تیم و در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه هم چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد.

حسینی با اشاره به اینکه به این رویداد ۱۰۰ اثر توسط مردم ارسال شده است، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار علاوه بر رویداد ۴۸ ساعته که به صورت حضوری در حال برگزاری است، رویداد تولیدات مردمی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل ادامه داد: در فراخوان غیرحضوری رویداد تولیدات مردمی که در حوزه گرافیک مانند پوستر، عکس نوشته و موشن گرافی برگزار شد، حدود ۱۰۰ اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شده که بعد از داوری آثار منتخب اعلام و از آنها تجلیل خواهد شد.

وی گفت: انیمشین سلام بر ابراهیم یکی از تولیدات خوب سازمان بسیج رسانه استان اردبیل است که در شبکه ۳ پخش شده است.

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/253984

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *