http://didshahr.ir/253335

06:01 :: 1401/08/14

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از تالار وزنه‌برداری اردبیل از پیشرفت ۹۰ درصدی این تالار به لحاظ فیزیکی خبر داد.

وزنه برداری

اکبر ورودی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تالار وزنه‌برداری استان اردبیل پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد دارد، اظهار کرد: با جذب اعتبارات لازم تلاش می‌کنیم تا این پروژه را بتوانیم برای ورزشکاران رشته وزنه‌برداری به بهره‌برداری برسانیم.

وی در بازدید از چمن استادیوم تختی نیز افزود: یکی از مطالبات مهم و به حق جامعه ورزش و جوانان به ویژه جامعه بزرگ فوتبال اردبیل داشتن یک زمین چمن استاندارد است، با توجه به اینکه اقدامات لازم برای بهسازی و بازسازی چمن این مجموعه انجام شده است تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم یک زمین چمن استاندارد و قابل قبولی را تحویل فوتبال دوستان اردبیل دهیم.

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازید از دفاتر هیات‌های ورزشی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از هیات‌های ورزشی از عدم مکان برای امور دفتری و تمرینات در مضیقه هستند به دنبال ساماندهی این موضوع هستیم و اقدامات و دستورات لازم را برای پیگیری این موضوع به معاونت پشتیبانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل داده شده است.

وزنه برداری

پیشرفت ۹۰ درصدی تالار وزنه برداری اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/253335

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *