http://didshahr.ir/252741

05:28 :: 1401/07/24

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت ۸۵ مرکز مشاوره و پایگاه سلامت روان اجتماعی در سطح استان اردبیل خبر داد.

مشاوره

معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سطح کشور فعالیت دارند.

بهزاد وحیدنیا در همایش هفته سلامت روان اظهار کرد: ۳هزار و ۲۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سطح کشور فعالیت دارند که خدمات روانشناختی و مشاوره‌های مختلف در جهت ارتقای سطح سلامت روان جامعه در این مراکز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراکز سلامت محلی هم فعال هستند؛ افزود: سازمان بهزیستی کشور بالغ بر ۵ هزار موسسه اجتماع محور را شکل داده و پایگاه‌های سلامت اجتماعی نیز در راستای ارئه خدمات به مردم فعالیت دارند.

معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بدون شک خود مراقبتی نقش مهمی در ارتقای سلامت روان جامعه دارد که باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت ۸۵ مرکز مشاوره و پایگاه سلامت روان اجتماعی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری، مشاوران زیر نظر بهزیستی استان به بیش ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر، مشاوره داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مشاوران مراکز مشاوره و بهزیستی در اولویت قرار دارد، افزود: در طی هفته سلامت روان، کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح مسئولان مراکز مشاوره برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در تماس با سامانه ۱۴۸۰ این سازمان با نام صدای مشاور، خدمات مشاوره‌ای موردنیاز خود را به صورت رایگان، دریافت کنند.

مشاوره

فعالیت ۸۵ مرکز مشاوره و پایگاه سلامت روان در اردبیل

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/252741

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *