http://didshahr.ir/252271

06:52 :: 1401/07/09

محبوب حیدری گفت: در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل پروژه‌های چشمگیری در حوزه راه استان در حال اجرا است.

آرماتور بندی و بتن زیری پروژه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۳۰۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان اردبیل، گفت: در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل پروژه‌های چشمگیری در حوزه راه استان در حال اجرا است.

محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های اجرایی حوزه راه استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: احداث بزرگراه در محورهای استان اردبیل از شمال تا جنوب استان از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی است.

وی محقق شدن اهداف این اداره کل در اجرای پروژه‌های فعال راه را حاصل تلاش و پیگیری‌ها و همت همه مسئولان استانی دانست و گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما بر این است تا از این مقدار پروژه بزرگراهی که در دست احداث داریم امسال ۵۰ کیلومتر دیگر نیز به طول بزرگراه‌های استان اضافه کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۳۰۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان اردبیل افزود: در برخی از محورها مطالبات پیمانکاران سنگین و جلوتر از آن حرکت می‌کند و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم و تزریق آنها به پروژه‌ها پیمانکاران باانگیزه کافی بتوانند در موعد مقرر، قرارداد کاری را به اتمام برسانند.

حیدری ادامه داد: به همت، توان و پشتکار مالی پیمانکاران پروژه‌های راه‌سازی علی‌رغم مطالبات آنها همه پروژه‌ها در استان اردبیل فعال است.

وی گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما بر این است تا از این مقدار پروژه بزرگراهی که در دست احداث داریم امسال ۵۰ کیلومتر دیگر نیز به طول بزرگراه‌های استان اضافه کنیم .

حیدری با اشاره به اینکه با افزایش تعداد پیمانکاران در تمامی محورها جبهه‌های کاری ایجاد شده است، افزود: در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل پروژه‌های چشمگیری در حوزه راه استان در حال فعالیت است.

میلگرد پروژه

اجرای پروژه‌های چشمگیری در حوزه راه اردبیل

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/252271

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *