http://didshahr.ir/251299

01:05 :: 1401/06/15

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته از افزایش ۵۰۰ در صدی مسافر در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

کلیم الله وثوقی

کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۵ ماهه گذشته بیش از ۳۴ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ایرانی و ۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر نیز مسافر خارجی است.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزایش ۴۵۶ درصدی مسافران ورودی خارجی را از مرز یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده ۴ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده اند.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل در مدت یاد شده مسافران خروجی خارجی را ۱۷ هزار نفر برشمردوخاطرنشان کرد:در تردد مسافران خروجی خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ هزار نفر بود ۴۵۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۴۱۸ نفر و خروجی ایرانی را ۳۰ نفر اعلام کرد و تصریح کرد:در ۵ ماهه گذشته ۵۶ هزار ۷۰۰ دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه از این میزان تردد ۳۲ هزار ناوگان از طریق مرز وارد و ۲۴ هزار و۳۷۵ دستگاه نیز خارج شده است ادامه داد:در تردد ناوگان از پایانه مرزی بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۷ هزار و۶۰۰ دستگاه بود ۵۰ درصد افزایش را در ۵ ماهه امسال شاهد بودیم.

وثوقی افزایش ۳۸۳ درصدی تردد ناوگان اتوبوس را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد:در ۵ ماهه گذشته ۷۴۸ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که از این تعداد۳۷۴ دستگاه اتوبوس وارد و ۳۷۴ دستگاه نیز از مرز خارج شده اند.

وی گفت :از ۳۷۴ دستگاه اتوبوس ورودی ۱۷۳ دستگاه ایرانی و۲۰۱ دستگاه اتوبوس آذری وارد مرز بیله سوار شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل درمدت یاد شده از تردد ۵۶ هزار دستگاه کامیون و ۲۳ دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و افزود:در تردد ناوگان کامیون نیز ۴۳ درصد افزایش داریم.

کلیم الله وثوقی:افزایش 500 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیه سوار

افزایش ۵۰۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیه سوار

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/251299

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *