http://didshahr.ir/251204

06:54 :: 1401/06/12

قاسم محمدی طی آیینی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان معرفی شد.

حکم انتصاب

در این آیین که با حضور مقامات استانی و در محل این شرکت برگزار شد، قاسم محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان معرفی و از خدمات اسدالله محسن زاده مدیرعامل قبلی این شرکت تقدیر شد.

محمدی پیش از این رئیس هیات مدیره این شرکت بوده و از مدیران باسابقه حوزه کشاورزی به شمار می‌رود که در کارنامه خود، نمایندگی مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی پیش از آن نیز، به عنوان مدیر ارشد در وزارت جهاد کشاورزی و کسب چهار سال پیاپی عنوان مدیر نمونه این وزارتخانه، مشاور وزیر اقتصاد و دارایی و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه، مشاور و مدیر ارشد در بانک‌های کشاورزی ایران، سپه و قوامین، عضو هیات مدیره کشت و صنعت ملی خدمت کرده و از مدیران باسابقه نشریات تخصصی ملی و محلی در استان اردبیل است.

مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این آیین، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را دارای وزن بالایی در عرصه کشاورزی به خصوص در عرصه تولید و تحقیقات پایه‌ای این عرصه عنوان کرد.

قاسم محمدی افزود: این شرکت که در نقطه مرزی استان اردبیل واقع شده، ابزار پدافند غیرعامل محسوب شده و نقش تعیین کننده‌ای در تامین امنیت غذایی کشور و شمالغرب ایران دارد.

حکم انتصاب

محمدی مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان معرفی شد

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/251204

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *