http://didshahr.ir/251133

06:34 :: 1401/06/10

در این مقاله به معرفی بهترین داروی گیاهی آرام بخش اعصاب دکتر خیراندیش که توسط موسسه حجامت تولید شده است خواهیم پرداخت. قطره لاویگل و شربت اسطخدوس آرام بخش گیاهی هستند.

در این مقاله به معرفی بهترین داروی گیاهی آرام بخش اعصاب دکتر خیراندیش که توسط موسسه حجامت تولید شده است خواهیم پرداخت. در ادامه ابندا به علل استرس، اضطراب و ناراحتی اعصاب اشاره خواهیم کرد و برخی از درمان های خانگی و آرام بخش اعصاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

قطره لاویگل

استرس چیست؟

استرس هر خواسته ای است که بر مغز یا بدن فیزیکی شما وارد می شود. هر رویداد یا سناریویی که باعث شود شما احساس ناامیدی یا عصبی کنید می تواند آن را تحریک کند.

اضطراب احساس ترس، نگرانی یا ناراحتی است. در حالی که می تواند به عنوان یک واکنش به استرس رخ دهد، همچنین می تواند بدون هیچ محرک آشکاری رخ دهد.

هم استرس و هم اضطراب علائم عمدتاً یکسانی دارند، از جمله:

  • مشکل خواب
  • مسائل گوارشی
  • مشکل در تمرکز
  • تنش عضلانی
  • تحریک پذیری یا عصبانیت

اکثر مردم در برخی مواقع احساس استرس و اضطراب را تجربه می کنند، و این لزوما یک چیز “بد” نیست. به هر حال، استرس و اضطراب گاهی اوقات می‌تواند انگیزه‌ای مفید برای انجام کارهای دلهره‌آور یا انجام کارهایی باشد که ترجیح نمی‌دهید (اما واقعاً باید) انجام دهید.

اما استرس و اضطراب کنترل نشده می تواند در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد کند و بر سلامت روحی و جسمی شما تأثیر بگذارد.

قطره لاویگل؛ داروی گیاهی آرام بخش اعصاب

قطره لاویگل یکی از فراورده طب سنتی و ایرانی و یکی از محصولات مورد تایید دکتر خیراندیش است. این محصول با خواص بی نظیری که آرامش اعصاب و رفع اضطراب دارد می تواند به عنوان یک خواب آور گیاهی مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول با خواص بی نظیری که آرامش اعصاب و رفع اضطراب دارد می تواند به عنوان یک خواب آور گیاهی نیز کاربرد دارد. در ادامه به معرفی خواص، ترکیبات، روش مصرف و موارد منع مصرف قطره لاویگل، خواهیم پرداخت.

قطره لاویگل

ترکیبات قطره لاویگل:

این محصول از عصاره گیاهان آرام بخش و با طبع گرم، یعنی عصاره گیاه سنبل الطیب و عصاره گیاه اسطوخودوس تهیه شده است. در این محصول هیچ گونه ماده شیمیایی و نگهدارنده وجود ندارد و خلوص بالای این محصول باعث تاثیر فوق العاده آن شده است. این یکی از محصولات حکیم خیراندیش در زمینه آرامش روان و ضد اضطراب است که جنبه عمومی دارد.

خواص قطره لاویگل:

  • خواب آور و آرامش بخش
  • بهبود بیماری های تنفسی
  • از بین بردن اضطراب، استرس و اضطراب.
  • مغز را تقویت می کند و تمرکز ذهنی را افزایش می دهد.
  • مسکن برای انواع میگرن

برای تهیه محصولات استاد خیراندیش می توانید به سایت عطاری آنلاین گندم کالا مراجعه نمایید.

شربت اسطوخدوس دکتر خیراندیش؛ آرامش اعصاب و روان

شربت اسطوخدوس دکتر خیراندیش از عصاره این گیاه پر فایده و عسل تهیه شده است و تاثیر بسزایی در آرامش اعصاب و روان دارد.

این شربت باعث آرامش اعصاب، خواب بهتر، بهبود سلامت پوست و بسیاری از فواید دیگر می شود، اگرچه تحقیقات کمیاب است و بیشتر بر روی عصاره اسطوخودوس تمرکز دارد.

روش مصرف شربت اسطوخدوس :

روش مصرف این محصول به این صورت است که حداقل یک قاشق مرباخوری در شبانه روز و حداکثر هر ۱۲ ساعت یک قاشق مرباخوری از این محصول را می توانید استفاده کنید. لازم به ذکر است حداقل دوره مصرف شربت اسطخدوس برای تاثیر بر آرامش اعصاب، ۴۰ روز می باشد.

تاثیر ناراحتی اعصاب بر سلامت مردان

استرس و ناراحتی اعصاب در واقع می تواند شما را بیمار کند . یک مطالعه ملی ایالات متحده گزارش داد که ۶۰ تا ۸۰ درصد از ویزیت‌های پزشک ممکن است دارای یک جزء مرتبط با استرس باشد. استرس همچنین با افزایش خطر ابتلا به بیماری ها، از جمله بیماری های قلبی عروقی و برخی سرطان ها مرتبط است.

موارد زیر عوارض استرس و تاثیر آن بر سلامت مردان است.

سرطان پروستات

محققان دریافته اند که استرس و ناراحتی اعصاب خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می دهد و باعث رشد و گسترش تومور می شود.

سیستم عصبی پاسخ گریز بدن شما به استرس را تنظیم و بدن شما را آرام می کند. هر دو در سرطان پروستات نقش دارند.

استرس باعث می شود SNS شما ماده شیمیایی نورآدرنالین را آزاد کند، که مشخص شد باعث تحریک واکنش سرطان می شود. رشته‌های عصبی PNS ماده شیمیایی دیگری را آزاد می‌کنند که به جدا شدن سلول‌های سرطانی و انتشار به سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند.

اختلال در نعوظ

استرس می تواند باعث اختلال نعوظ در مردان در هر سنی شود. استرس شخصی، حرفه ای و رابطه ای علت اصلی اختلال نعوظ در مردان میانسال است. استرس بر سیگنال های مغزی به آلت تناسلی تأثیر می گذارد که جریان خون را برای نعوظ افزایش می دهد.

استرس مزمن همچنین تولید تستوسترون را مختل می کند که می تواند باعث ناتوانی جنسی شود.

ناباروری مردانه

تاثیر استرس مزمن بر سطح تستوسترون، تولید اسپرم و کیفیت اسپرم خطر ناباروری را افزایش می دهد.

بیماری قلب و عروقی

نشان داده شده است که همه انواع استرس خطر بیماری قلبی را افزایش می دهند . استرس فشار خون و کلسترول را افزایش می دهد که از عوامل خطر اصلی در ایجاد بیماری قلبی هستند. دوره های مکرر استرس همچنین باعث التهاب در عروق کرونر می شود و خطر حمله قلبی را افزایش می دهد .

مشکلات مزمن گوارشی

استرس مداوم می تواند سیستم گوارشی شما را خراب کند. حتی دوره‌های کوتاه استرس می‌تواند باعث ناراحتی و درد معده شود، اما وقتی استرس مزمن می‌شود، می‌توانید با مشکلات مداوم از جمله:

  • یبوست مزمن یا اسهال
  • سوزش سردل
  • رفلکس اسید
  • زخم معده

درد مزمن

استرس با افزایش حساسیت درد مرتبط است. این باعث می شود عضلات شما منقبض شوند که می تواند منجر به درد مداوم در گردن، شانه ها و کمر شود. استرس همچنین یکی از عوامل شایع سردرد و میگرن است. زندگی با دردهای مزمن نیز استرس و اضطراب شما را افزایش می دهد و یک دور باطل ایجاد می کند.

تکنیک هایی برای مدیریت استرس و اضطراب

معمولاً هر از گاهی استرس و اضطراب را تجربه می‌کنید، و استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای کنترل‌تر کردن آنها استفاده کنید.

به نحوه واکنش بدن و ذهن خود به موقعیت های استرس زا و ایجاد اضطراب توجه کنید. دفعه بعد که این نوع تجربه رخ می دهد، می توانید واکنش خود را پیش بینی کنید و ممکن است کمتر مخرب باشد.

برخی تغییرات سبک زندگی می تواند به کاهش علائم استرس و اضطراب کمک کند. این تکنیک ها را می توان در کنار درمان های پزشکی برای اضطراب استفاده کرد.

تکنیک های کاهش استرس و اضطراب عبارتند از:

  • محدود کردن مصرف کافئین
  • خواب کافی
  • ورزش منظم
  • مدیتیشن
  • اختصاص دادن وقت آزاد برای سرگرمی ها و فعالیت هایی که باعث شادی شما می شود
  • یادداشتی از احساسات و چیزهایی که باعث استرس می شود را یادداشت کنید
  • تمرینات تنفسی
  • باز کردن با عزیزان در مورد احساس شما
مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/251133

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *