http://didshahr.ir/251129

01:06 :: 1401/06/10

برخی از کارفرمایان برای کاهش هزینه طراحی ویلا از طرح های آماده استفاده می کنند یا طراحی ویلا خود را به طراحان مبتدی واگذار می کنند و به این فکر می کنند که از هزینه های خود کاسته اند، اما در واقعیت و در هنگام ساخت ویلا با مشکل مواجه می شوند و مجبور به پرداخت هزینه های گزافی برای طراحی دوباره و یا پرتی مصالح می شوند.

یکی از مهمترین عوامل در کاهش هزینه ساخت و به وجود آوردن ساختمانی با استحکام و دوام بالا، طراحی مناسب ساختمان ویلایی است.

به عبارتی طراحی ویلا باید با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، نوع خاک، جهت تابش نور خورشید یا وزش بادهای نامساعد و … انجام گیرد، تا بتواند فضای مناسب و در عین حال آرامش بخش را برای کارفرما ایجاد کند.
با این حال همواره برخی از کارفرمایان پرداخت هزینه طراحی ویلا را امری بیهوده و یا خرجی اضافه میپندارند.
در این مقاله به اهمیت طراحی ویلا، قبل از ساخت می پردازیم و راهکارها برای کاهش هزینه طراحی ویلا را برای شما بازگو خواهیم کرد، با همراه باشید.

هزینه طراحی ویلا

دلایل اهمیت طراحی ویلا قبل از ساخت

یکی از مهمترین دلایل طراحی ویلا قبل از ساخت، بالا بردن ارزش مالی ساختمان است، در صورتی که شما بتوانید طراحی ویلا خود را به شرکت های معتبر یا طراحان خبره بسپارید، طراحان موظف به طراحی خانه ویلایی شاخص و تک هستند، چرا که در این صورت باعث افزایش اعتبار خود می شوند، حال در صورتی که طراحی نامناسبی را به کارفرما ارائه دهند، این اعتبار لکه دار خواهد شد و تعداد پروژه آنان نیز کاهش می یابد.
از این رو طراحی خانه ویلایی شاخص و در عین حال تک باعث به وجود آمدن فرآیندی دو سر سود خواهد شد، چرا که ارزش مالی ساختمان کارفرما نیز در محله یا منطقه گسترش خواهد یافت و به این صورت سود کارفرما می تواند تا ۵۰ درصد بیشتر از هزینه طراحی و ساخت ویلا باشد.

از جمله دیگر عوامل مهم در طراحی ویلا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش مقاومت ساختمان ویلایی
  • کاهش هزینه ساخت ویلا
  • طراحی ویلایی متناسب با سلیقه و خواسته های کارفرما
  • افزایش ماندگاری و دوام ساختمان ویلایی در مواجه با شرایط اقلیمی و یا عوامل طبیعی همچون طوفان، زلزله، سیل و …
  • و …

از این رو با پرداخت هزینه طراحی ویلا، علاوه بر کاهش هزینه ساخت ویلا خود می توانید بر ارزش مالی آن بیافزاید و از داشتن ویلایی اصولی، با دوام و مقاومت بالایی بهره ببرید.

در هزینه طراحی ویلا عوامل بسیاری نقش دارند، برای تعیین قیمت طراحی ویلا تمامی این موارد از متراژ پروژه تا نوع متریال احتیاج به بررسی دارند و قبل از طراحی ویلا باید هزینه هر کدام بررسی شود.

طراحی ویلا کلاسیک

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی ویلا

تاکنون درباره ی دلایل اهمیت طراحی ویلا توضیح داده ایم، در این بخش به بررسی برخی عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی ویلا می پردازیم.

یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت طراحی ویلا، انتخاب سبک طراحی خانه ویلایی است، برای مثال طراحی ویلا مدرن به نسبت هزینه ای کمتر از طراحی ویلا کلاسیک دارد، حال در صورتی که در طراحی ویلا کلاسیک از المان های کمتری استفاده شود یا به عبارتی طرح سبک باشد، هزینه طراحی کاهش می یابد یا بلاعکس در صورتی که طراحی ویلا مدرن به صورتی خاص و با بهره گیری از جدیدترین متریال ها یا تکنولوژی ها ارائه شود، هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

از جمله دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی ویلا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متراژ زمین پروژه
  • نوع خدمات ارائه شده در طراحی
  • نوع خاک (در صورتی که خاک محل پروژه از مقاومت کافی برخوردار نباشد، طراح باید برای مقاوم سازی ساختمان ویلایی از سازه های مستحکمی بهره ببرد.)
  • نوع متریال
  • و …

طراحی ویلا مدرن

راهکارهای کاهش هزینه طراحی ویلا

برای آنکه بتوانید هزینه طراحی ویلا خود را کاهش دهید باید از شرکت های معتبر و مجرب که می توانند صفر تا صد طراحی و اجرای ویلا شما را ارائه بدهند، بهره ببرید، به این صورت شما با پرداخت هزینه طراحی خود می تواند تا حدودی هزینه ساخت ویلا را نیز کاهش دهید، چرا که نیازی به هزینه اضافی برای برداشت دوباره از محل پروژه و یا هزینه نظارت بر اجرا وجود نخواهد داشت.

همچنین در شرکت های باسابقه عموما برای آنکه بتوانند رضایت کارفرمایان را کسب کنند، خدمات طراحی ویلا خود را به صورت کامل و با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

شرکت نما دیزاین با بهره گیری از تیم طراحان و مجریان مجرب خود می تواند صفر تا صد طراحی و اجرای پروژه ویلایی شما را به عهده بگیرد.

این شرکت خدمات طراحی ویلا شما را در قالب نقشه‌های فاز ۱ و ۲، نقشه های شاپ، نورپردازی، رندر(به میزانی کل نما دیده شود)، انیمیشن، عکس پاناروما و AR – VR و … در بالاترین کیفیت و کمترین زمان ارائه خواهد داد.

شما می توانید برای آشنایی با این شرکت و آگاهی از نمونه پروژه های آن به سایت نما دیزاین مراجعه کنید و با شماره های موجود در سایت تماس فرمایید و یا شماره خود را در صفحه تماس با ما با این مجموعه به اشتراک بگذارید، تا کارشناسان نما دیزاین در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/251129

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *