http://didshahr.ir/249741

11:41 :: 1401/05/06

عباس نوظهور گفت:راههای تعامل و همکاری برای اجرای طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی در شهرستان اصلاندوز را مورد بررسی قرار دادیم.

سیلاب روستا

سرهنگ پاسدار عباس نوظهور مسئول سازمان بسیج سازندگی و مهدی اصلانی مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی با فرماندار، معاون فرماندار و بخشداران شهرستان اصلاندوز دیدار کرده و راههای تعامل و همکاری برای اجرای طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی در شهرستان اصلاندوز را مورد بررسی قرار دادند.

️عباس نوظهور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در این دیدار از آبرسانی به ۴۵۴ روستا دارای تنش آبی،احداث ۹۰۰ واحد مددجویی،آسفالت ۲۰ روستا به طول ۶۰ کیلومتر و نصب ۲ هزار دستگاه نیروگاه خورشیدی به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی در سراسر استان خبر داد.

در ادامه صمد روحی فرماندار شهرستان اصلاندوز با بیان اولویت های دولت مردمی در رفع محرومیت ها بر استفاده حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج سازندگی تاکید کرد.

در پایان فرهاد فولادی بخشدار مرکزی اصلاندوز با اعلام تدوین شناسنامه برای هر روستا از آمادگی بخشداری و دهیاری‌های تابعه برای اجرای طرح های مشارکتی خبر داد.

اجرای طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی در اصلاندوز

اجرای طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی در اصلاندوز

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/249741

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *