http://didshahr.ir/249732

09:14 :: 1401/05/05

در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری روی رمزارزها یک راه مطمئن برای کسب سود شده است.

RE13 209

فعالان بازار رمزارزها اعتقاد دارند که در حال حاضر تنها راه حفظ ارزش دارایی در مقابل تورم و بحران‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و سایر رمزارزها است. به همین دلیل روزانه افراد زیادی با هدف کسب سود وارد این بازار می‌شوند.

یکی از چالش‌های مهم اغلب افراد انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال والکس، یک پلتفرم آنلاین، امن و سریع برای انجام معاملات ارز دیجیتال است. این پلتفرم بالغ بر چهار سال است که در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از پیشگامان فعال در این حوزه است.

کاربران در کنار خرید ارز دیجیتال از والکس می‌توانند با بررسی بخش بازارها به صورت لحظه‌ای قیمت‌ها را بر  پایه بازار تتر (دلاری) و تومان مشاهده کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانی

انجام معاملات در صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایرانیان با ریسک زیادی همراه است. در صورت تشخیص و تایید هویت کاربران ایرانی، این صرافی‌ها می‌توانند دارایی کاربران ایرانی را بلوکه کنند. به همین دلیل سریع‌ترین و امن‌ترین روش خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی است. علاوه بر این کاربران برای خرید ارز دیجیتال از Wallex برخلاف صرافی‌های خارجی نیازی به دلار، یورو و استیبل کوین تتر ندارند. زیرا والکس امکان خرید و فروش بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتال را از طریق ریال را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال از والکس برای کاربران این صرافی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

تنوع کوین: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس، پشتیبانی از بالغ بر ۵۰ توکن برتر است. متنوع‌تر شدن سبد معاملاتی امکان کسب سود بیشتر را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌کند. علاوه بر این، صرافی والکس نه تنها از رمرارزهای مطرح مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و … پشتیبانی می‌کند بلکه میم کوین‌های معروف مانند دوج و شیبا و کوین‌های متاورسی مانند آلیس و سند باکس را نیز در لیست خود دارد.

ذخیره امن دارایی کاربران: یکی از مهم‌ترین چالش‌های افرادی که در بازار رمزارزها فعالیت می‌کنند حفظ دارایی خود در مقابل حملات هکرها و افراد سودجو است. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال از والکس این است که دارایی‌های کاربران در کیف‌پول اختصاصی به صورت سرد نگه‌داری می‌شود و دربرابر حمله‌های مختلف امنیت دارد.

برخورداری از پشتیبانی حرفه‌ای: یکی از چالش‌های کاربران اغلب صرافی‌ها بهره‌مند نبودن از یک تیم پشتیبانی قوی است. این در حالی است که صرافی ارز دیجیتال والکس پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته‌ی آنلاین و تلفنی را برای کاربران خود مهیا کرده است تا کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

احراز هویت سریع: مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال والکس بسیار سریع است و در کمتر از پنج دقیقه فرآیند ثبت نام به اتمام می‌رسد.

برخورداری از امکانات پیشرفته برای معاملات: یکی دیگر از مزایای خرید ارز دیجیتال از Wallex این است که کاربران برای انجام معاملات خود به ابزارهای کاربردی زیادی مانند حد سود و ضرر، پنل گزارش سود و زیان، امکان تنظیم هشدار قیمت و همچنین نمودارهای قیمتی و …. دسترسی دارند. استفاده از این ابزارها به کاربران این امکان را می‌دهد تا معاملات خود را هوشمندانه‌تر انجام دهند و احتمال ضرر در معاملات را به حداقل برسانند.

چطور از صرافی ارز دیجیتال والکس رمزارز بخریم؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید ارز دیجیتال از والکس این است که برای دسترسی به کیف پول و بازارها کافی است که کاربر ثبت نام اولیه را انجام دهد. این ثبت نام تنها در چند دقیقه انجام می‌شود. برای دسترسی کامل به تمام امکانات پلتفرم، انجام احراز هویت پیشرفته ضروری است. در هر کدام از این مراحل اگر شما به مشکل برخورد کردید و نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

بعد از این مرحله با ورد به بازار اختصاصی هر ارز می‌توانید سفارش خود را برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ثبت کنید و همگام با بازارهای جهانی معامله کنید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/249732

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *