http://didshahr.ir/249254

10:10 :: 1401/04/28

بر اثر سقوط یک کودک ۱۳ ساله از قطار بازی مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل این کودک جان خود را از دست داد.

پرستار اورژانس

مجتبی لاله، مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کودک ۱۳ ساله به دنبال بی احتیاطی و دویدن دنبال قطار بازی شورابیل پرت شد و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این کودک به دنبال قطار در حال حرکت دویده و از میله‌های ردیف آخر آویزان شده بود، خاطرنشان کرد: براثر حرکت قطار فرد فوت شده به زیر چرخ‌ها سقوط کرده و در دم جان باخته است.

مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل با اشاره به اینکه این اتفاق ناگوار بر اثر بی احتیاطی خانواده‌ها روی داده است، گفت: خانواده کودک جان باخته مهمان اردبیل و از شهر دیگری برای مسافرت چند روزه به اردبیل آمده بودند که با این اتفاق تلخ مواجه شدند.

لاله با بیان اینکه تمام تجهیزات شهربازی شورابیل استاندارد بوده و گواهی بیمه نیز برای آنها صادر شده است، افزود: این تجهیزات سالانه و به صورت مرتب بازرسی شده و گواهی استاندارد برای آنها صادر می‌شود.

وی همچنین گفت: در صورت نبود استاندارد هر یک از تجهیزات نسبت به تعطیلی آن اقدام شده و تا زمان اخذ گواهی استاندارد پیمانکار حق بهره برداری از این تجهیزات را ندارد.

سید عبدالله طباطبایی در رابطه با حادثه فوت یک کودک در شورابیل اظهار داشت: علت وقوع حادثه منجر به فوت کودک ۱۳ ساله که با قطار بازی شورابیل اتفاق افتاده است به دقت در حال بررسی کارشناسی است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در پاسخ به این سوال که خانواده متوفی در این رابطه شکایت کرده اند و پرونده در چه مرحله ای است گفت: در جریان کامل روند این اتفاق و شکایت خانواده متوفی هستیم و باید بعد از اظهار نظر کارشناسان به دقت به این مورد رسیدگی کنیم.

طی چند روز گذشته کودکی ۱۳ ساله در مجموعه تفریحی گردشگری شورابیل بر اثر حادثه ای که با قطار بازی رخ داد جان خود را از دست داده است و مسئولان مجموعه و خانواده متوفی اظهار نظر های متفاوتی از این اتفاق دارند که پس بررسی کارشناسان قضایی علت دقیق این رخداد مشخص خواهد شد.

 

میهمان ۱۳ ساله اردبیل به شهر خود نرسید

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/249254

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *