http://didshahr.ir/249162

04:03 :: 1401/04/23

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با بیان اینکه قانون پایانه های فروشگاهی در اردبیل رونمایی شد، گفت: مودیان می توانند تا یکماه به صورت داوطلبانه ثبت نام کنند و ابراز عضویت کنند.

ابراهیم قلیزاده

رضا قلیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل در آستانه هفته مالیات اظهار کرد: کل قانون پایانه فروشگاهی صدور صورت حساب توسط مودی در سامانه و بستر تحت نظارت سازمان است.

وی گفت: اصلی ترین قانون بحث پایانه فروشگاهی شفاف سازی است.

وی با بیان اینکه بحث وصول مالیات جزو وظایف ذاتی ماست، عنوان کرد: بحث وصول مالیات جزو وظایف ذاتی است که اعتماد مودیان را در پی داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل ادامه داد: در سال ۹۹ مبلغ حدود ۱۹۳ هزار میلیارد تومان در کل کشور مالیات وصول شد. که خوشبختانه منجر به تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه شد.

قلیزاده یادآور شد : این امر رشد ۳۷ درصدی در کل کشور را در بر داشت.
وی در خصوص تحقق وصولی نسبت به دوره مشابه گفت: در سال ۹۹ به همت مردم شریف این استان و همکاران محترم وصولی استان محقق گردیده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل تسریع در وصول معوقات مالیاتی، اولویت پرونده‌های بزرگ و مهم مالیاتی ومدیریت صحیح آنها و لزوم رعایت نظم و انضباط اداری و توجه به رعایت سلسه مراتب اداری، تسریع در بررسی تراکنش های بانکی جزو اولویت های اصلی عنوان کرد.

قلیزاده بیان کرد: ۱۰۰ درصد نقل و انتقال ها در دفاتر رسمی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری مودیان نیست و مالیات به صورت سیستمی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگسازی مالیات در اردبیل نهادینه شود، ادامه داد: ظرفیت مالیات در استان اردبیل کم است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.رضا قلیزاده:اجرای قانون پایانه های فروشگاهی در اردبیل

اجرای قانون پایانه های فروشگاهی در اردبیل

خبرنگار: عفت آقایاری

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/249162

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *