http://didshahr.ir/248873

04:01 :: 1401/04/16

سردار حسینی با بیان اینکه راننده کامیون‌ها با بارنامه جعلی قصد خارج کردن کره قاچاق به خارج از کشور را داشتند، ارزش این محموله قاچاق را طبق اعلام نظر کارشناسان ۱۵۰میلیارد ریال اعلام کرد.

هوشنگ حسینی

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی ایستگاه گمرک بیله‌سوار مغان موفق به کشف و ضبط ۳۸ تن کره قاچاق و غیرمجاز شدند.

وی افزود: ماموران این محموله قاچاق و غیرمجاز را از ۲ دستگاه کامیون در گمرگ شهرستان بیله سوار کشف و ضبط کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه راننده کامیون‌ها با بارنامه جعلی قصد خارج کردن کره قاچاق به خارج از کشور را داشتند، ارزش این محموله قاچاق را طبق اعلام نظر کارشناسان ۱۵۰میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری ۲ نفر، بیان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

سردار حسینی اضافه کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

هوشنگ حسینی:راننده کامیون قاچاق به مقصد نرسید

راننده کامیون قاچاق به مقصد نرسید

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/248873

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *