http://didshahr.ir/248591

07:24 :: 1401/04/11

فتح‌الله پورصالحی در بازدید از شرکت‌های مسافری شهرستان خلخال اظهار کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری جابجایی بیش از ۳۸۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل را شاهد بودیم.

مسافر ترمینال

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک‌هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری با ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

فتح‌الله پورصالحی در بازدید از شرکت‌های مسافری شهرستان خلخال اظهار کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری جابجایی بیش از ۳۸۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۶۹ هزار و ۷۵ سفر انجام شده است، تصریح کرد: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان مسافر ۱۸۴ هزار و ۱۵۰ نفر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر با مینی‌بوس و ۱۶۴ هزار و ۲۱۵ نفر نیز به وسیله سواری جابجا شده‌اند.

پورصالحی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در حوزه مسافر در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: شهرستان‌های اردبیل با ۲۱۲ هزار و ۸۴ نفر، مشگین‌شهر با ۶۲ هزار و ۸۹۹ و خلخال نیز با ۳۶ هزار و ۲۳۶ نفر مسافر بیشترین جابجایی را در سه ماهه گذشته داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری در استان اردبیل با ۵۷ شرکت مسافربری در استان در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: هفت پایانه مسافری در استان اردبیل برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران فعال هستند.

پورصالحی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان مسافری را به سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها با خبر شوند.

جابجایی ۳۸۰ هزار نفر مسافر در اردبیل

جابجایی ۳۸۰ هزار نفر مسافر در اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/248591

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *