http://didshahr.ir/247516

01:45 :: 1401/03/18

هفته ای نیست که اخبار منفی از تعاونی مسکن منتشر نشود و این بار تخلفاتی از تعاونی مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی اردبیل به دستگاههای نظارتی استان گزارش شده است.

دورهمی به سبک مدیران تعاونی مسکن جهادکشاورزی اردبیل

اسناد و مدارک واصله حکایت از این دارد که در پی خلف وعده و زیرپاگذاشتن تعهدات مدیران تعاونی مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی اردبیل به رئیس وقت این سازمان برای واگذاری عادلانه قطعات باقی مانده از زمین های موسوم به شهرک کشاورزی در قالب واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و بر اساس امتیازبندی و شاخص های تعیین شده از قبیل سنوات خدمتی، تاهل، تعداد فرزند و… به ۳۴۵ نفر از کارکنان شاغل در سازمان استان و ادارات جهادکشاورزی شهرستان های نیر، نمین، سرعین و اردبیل، بار دیگر سازمان جهادکشاورزی دچار حاشیه های دامنه دار شده است.

گفته می شود کمیته منتخب ۷ نفره متشکل از مدیران تعاونی مسکن سازمان که کارکنان معترض، عملکرد آنان را در فرایند واگذاری زمین غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی می دانند به جای این که مطابق توافق و تعهدات و بعد از اعمال امتیازات و نهایی کردن لیست، واجدین شرایط را برای واگذاری زمین معرفی کنند در اقدامی بهت آور با طرح موضوعاتی از قبیل سنوات خدمتی خارج از استان و غیرمفید خواندن سنوات خدمتی کارکنان تبدیل وضعیت شرکتی، واجدین شرایط را از تعداد ۳۴۵ نفر به ۱۴۶ نفر تقلیل داده و موجبات اعتراض شدید کارکنان را فراهم کرده اند.

یکی از معترضین گفت که دلیل این رفتار سلیقه ای و تبعیض آمیز ناشی از ذینفع بودن تعدادی از اعضای کمیته هفت نفره در این فرایند است.

اخبار موثق حاکیست که کمیته هفت نفره از دستور رئیس کنونی سازمان جهادکشاورزی برای تجدیدنظر در تصمیم غیرقانونی سرپیچی کرده و با قانونی خواندن فرایند خود اعلام کرده اند که رئیس سابق سارمان جهاد کشاورزی فرایند را تائید کرده است؛ ادعایی که بنا بر گفته ها از سوی خلیل نیکشاد قویاً رد و گویا او نیز گفته که از دستور او مصادره به مطلوب شده است.

گفته می شود معترضین به دنبال بی نتیجه ماندن پیگیری های درون سازمانی، به ناچار موضوع را طی مکاتباتی به دستگاههای مسئول و نظارتی استان نیز گزارش کرده اند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/247516

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *