http://didshahr.ir/247159

02:30 :: 1401/06/08

استاندار اردبیل گفت: با بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شهر کوثر ۵۷۰۰ مترمکعب فاضلاب در طول شبانه روز تصفیه خواهد شد.

تصفیه خانه فاضلاب شهر کوثر افتتاح شد

آئین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر کوثر با حضور دکتر سیدحامدعاملی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

استاندار اردبیل در حاشیه این برنامه اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کوثر با اعتبار۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

دکتر عاملی با بیان این نکته که تصفیه خانه فاضلاب کوثرهم اکنون توانایی تصفیه ۵۷۰۰مترمکعب فاضلاب در طول شبانه‌روز را دارد، خاطرنشان کرد: این ظرفیت قابلیت افزایش دارد.

وی با اشاره به مزایای تصفیه‌خانه فاضلاب یادآور شد: خروجی این تصفیه‌خانه برای کشاورزی وصنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مهندس علیرضا نعمت سلطانی ،رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل نیز با بیان این مطلب که با بهره‌برداری از این طرح فاضلاب از این پس فاضلابی که معضلی برای شهرکوثرتبدیل شده بود و آن را آلوده می‌کرد به آبی تبدیل می‌شود که در صنعت، کشاورزی و محیط زیست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته دیگر نیز اشاره کرد و افزود: برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرکوثر ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و۵ کیلومتر باقیمانده با اعتبار۲۰۰میلیارد ریال اجرامی شود.

مدیرعامل آبفا افزود: نصب کلکتورها، ایستگاه پمپاژ و خط خروجی از جمله کارهایی است که برای کامل شدن تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز بود که خوشبخانه انجام شد.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/247159

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *