http://didshahr.ir/246746

01:16 :: 1401/02/27

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل گفت: در سایه هفت سال فعالیت هیئت تنیس روی میز در بحث استعدادیابی در رده‌های پایه، امروز شاهد معرفی بازیکنان مطرح در سطح ملی هستیم.

مدال ورزشکار

علی دهقانی در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: از هفت سال پیش هیئت تنیس روی میز استان اردبیل بیشترین سرمایه‌گذاری و تلاش را در استعدادیابی رده‌های سنی پایه انجام داده که امروز خروجی آن را در معرفی یسنا مهری‌فر به تیم ملی نوجوانان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این بازیکن تنیس روی میز استان اردبیل بتواند در بازی‌های آسیایی پیش رو در رده نوجوانان افتخاری بزرگ برای کشور و استان اردبیل کسب کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل گفت: در رده پایه علاوه بر معرفی یسنا مهری‌فر، سعی کردیم تا در بخش آقایان نیز ۲ بازیکن را که می‌توانند در ردیف بازیکنان اول تا دهم کشور باشند، شناسایی کرده و معرفی کنیم.

دهقانی به برگزاری کلاس‌های استعدادیابی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در قالب این کلاس‌های استعدادیابی ۸۰ بازیکن در رده سنی ۶ تا ۹ سال شناسایی و زیر نظر مربیان قرار گرفتند تا تمرینات منظم و حرفه‌ای را ادامه داده و در این رشته ورزشی به بازیکنی سرآمد تبدیل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این کلاس‌های آموزشی و استعدادیابی در تابستان امسال نیز ادامه خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم تا بهترین بازیکنان این رشته را در گروه‌های سنی مختلف شناسایی و معرفی کنیم.

دهقانی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از رشته تنیس روی میز قدردانی کرد و ادامه داد: با یک اقدام بی‌سابقه با پرداخت ۸۰ میلیون تومان اداره کل ورزش و جوانان از این رشته جذاب و پرمخاطب حمایت لازم را انجام داده و ما نیز ۵۰ درصد این منابع را به خرید تجهیزات و امکانات به ویژه توزیع در بین شهرستان‌ها اختصاص دادیم.

وی اضافه کرد: برای همه شهرستان‌ها در حمایت از رشته تنیس روی میز ۲ تا چهار میز تنیس اختصاص یافته که در سال‌های اخیر این اقدام بی‌سابقه بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا با حمایت همه‌جانبه در سال‌های آینده بازیکنان مستعد دیگری را نیز به تیم ملی معرفی کنیم.

دهقانی با بیان عملکرد خود در سال گذشته در راستای تحقق تقویم ورزشی فدراسیون در رشته تنیس روی میز بیان کرد: در بخش آقایان و بانوان در کنار برگزاری مسابقات متعدد در استان و اعزام تیم در رده‌های مختلف سنی به مسابقات منطقه‌ای و کشوری، سعی کردیم تا برگزاری کلاس‌های ارتقا درجه مربیگری، استعدادیابی و توان‌افزایی مربیان و داوران را انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در بخش بانوان نیز در کنار برگزاری جشنواره‌های مختلف استعدادیابی و اعزام تیم‌ها به مسابقات منطقه‌ای و کشوری، لیگ متمرکز استانی را برگزار و تلاش برای آموزش همگانی را در این رشته در دستور کار قرار دادیم.

دهقانی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در مسابقات مختلف، برگزاری لیگ استانی، جشنواره‌های استعدادیابی و برپایی کلاس‌های مربیگری درجه ۲ را هدف‌گذاری کردیم و امیدواریم در همه بخش‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل کمک ۸۳ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان و ۵۷ میلیون تومانی فدراسیون را در سال گذشته به همراه جذب اسپانسر و تأمین منابع مالی از محل‌های مختلف در مجموع به میزان ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یادآور شد و گفت: عمده این منابع صرف خرید تجهیزات، پرداخت حقوق و دستمزد مربیان، داوران، اعزام تیم‌های ورزشی و میزبانی تیم ملی تنیس روی میز دختران در رده سنی نوجوانان شده است.

 

تنیس روی چمنکسب مقام سوم در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر کشور

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/246746

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *