http://didshahr.ir/246364

07:33 :: 1401/02/19

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از مهمترین رسالت های شرکت شهرک های صنعتی برای حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می شود با تامین این زیرساخت ها، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

محمد اهلی

محمد اهلی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم.

وی افزود: در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه شهرکهای صنعتی هزینه شده است که عمده این اعتبارات از محل منابع داخلی و ملی بوده است.

اهلی تاکید کرد: به طور حتم با تامین این اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی، زیرساخت های شهرک های صنعتی نسبت به سالیان گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه کاستی هایی نیز در این مسیر وجود دارد، خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه های شرکت شهرک های صنعتی و مسئولان استانی است و انتظار صاحبان صنایع این است تا اعتبارات کافی از محل تملک دارایی ها توسط فرمانداران شهرستان ها به توسعه شهرک های صنعتی اختصاص یابد.

وی اشاره ای هم به قطعی برق در شهرک های صنعتی کرد و افزود: با تعامل با واحدهای تولیدی تلاش خواهد شد تا میزان برق مصرفی واحدهای تولیدی در ساعات اوج مصرف تابستان امسال مدیریت شده و قطعی احتمالی برق به حداقل ممکن کاهش یابد.

اهلی اجرای پست دوم برق در شهرک صنعتی اردبیل۲ را از مهمترین برنامه های این شرکت برای تامین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه که با همکاری شرکت برق منطقه ای آذربایجان اجرا خواهد شد برق رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

وی شهرک صنعتی اردبیل۲ را بزرگترین و از جمله مهمترین شهرک های صنعتی استان اردبیل برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل۲ با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب صنعت استان محسوب می شود که با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود تا مشکل زیرساخت های این شهرک صنعتی مرتفع شود.

محمد اهلی:مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل برطرف می شود

مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل برطرف می شود

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/246364

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *