http://didshahr.ir/246317

08:58 :: 1401/02/18

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۸۳۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی هستند.

سیدغنی نظری

سیدغنی نظری در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان خلخال اظهار کرد: بیش از ۸۳۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی هستند که تلاش می‌کنیم تا معوقات فرهنگیان نیز حل شود.

وی افزود: این طرح شامل نومعلمان و معلمان بازنشسته است که از تاریخ بازنشستگی شامل رتبه‌بندی خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم تعلل ۱۲ ساله مجلس و عدم همراهی دولت در سال‌های گذشته، طرح رتبه‌بندی معلمان برجای مانده بود که با تلاش‌های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس یازدهم این طرح بالاخره تصویب شد و از شهریور ماه ۱۴۰۰ ابلاغ‌ها صادر و بالاخره اجرایی می‌شود.

نظری در خصوص تجهیزات مدارس شهرستان خلخال نیز بیان کرد: در حال حاضر ۹ مدرسه در حال ساخت در مناطق شهری و روستایی وجود دارد که در شهر خلخال ساخت مدرسه ناصری و هنرستان باهنر به سرانجام رسیده است.

در ادامه امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به اینکه، معلمی شغل انبیاست افزود: بی‌شک نقش معلمان در تربیت فرزندان و نسل جدید جامعه تاثیرگذار و مهم است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی بر لزوم احترام به معلمان و حفظ جایگاه رفیع آنان در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش معلمان برای پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

سید غنی نظری:خبر خوش نماینده مردم خلخال برای معلمان

خبر خوش نماینده مردم خلخال برای معلمان

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/246317

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *