http://didshahr.ir/245962

04:50 :: 1401/02/06

محسن سجودی

تبلیغات زودهنگام با چاشنی حضور در  جشن و عزا

اگرچه تا اسفند سال ۱۴۰۲، زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان زیادی مانده است، ولی برخی نامزدهای احتمالی دشت مغان از هم اکنون خود را برای تصاحب کرسی های بهارستان آماده می کنند و شاهد افزایش جنب و جوش و رفت وآمدهای کاندیداهای نمایندگی مجلس در محافل ومجالس خصوص وعمومی هستیم.

عده ای از این کاندیداها برای تبلیغات و جمع آوری آرا، حضور در مراسم ختم و یا فاتحه خوانی یا سرکشی از سران ایلات، دلجویی و دعوت کردن خود نماینده در خانه برخی متنفذین بوده که شاید همین امر هم نوعی تبلیغات طایفه ای باشد و این کاندیداهای احتمالی برای  حضور در این صحنه به هر دری می زنند تا در هر مجلس شادی و عزایی شرکت کنند تا خودی نشان دهند و ابراز وجود کنند.

جای سؤال اینجاست که دلایل ورود زودهنگام این افراد به انتخابات و رفتار شتاب‌ زده آ‌نها و نیز سیاسی کردن جو عمومی دشت مغان چیست؟ شانتاژ تبلیغاتی یا معروفیت در بین اقوام؟
متأسفانه این اتفاقات در حالی رخ می ‌دهند که مقام معظم رهبری بارها گوشزد نموده ‌اند که از ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی و درگیر نمودن افکار عمومی با این ‌گونه مسائل باید پرهیز شود.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/245962

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *