http://didshahr.ir/244427

11:14 :: 1400/12/29

هادی صباغی

هادی صباغی

با گذشت بیش از ۷ ماه از عمر دولت سیزدهم, تغییر و تحول در مسئولیت های دستگاههای اجرایی کشوری و استانی و شهرستانی قابل پیش بینی بود و انتظاری هم جز این نیست.

در استان اردبیل هم با استقرار دولت جدید محلی, به مرور تغییرات آغاز شد. اما درایت و تجربه مدیر ارشد اجرایی استان در جلوگیری از ایجاد #شوک در بدنه اجرایی استان و موج سواری برخی مدیران تاریخ گذشته و رانتی از این موج, عملا آرامشی مناسب برای تفکر و تدبیر بیشتر در این اتفاق و تغییرات را باعث شد.

اما به مرور فشار عوامل پشت پرده در دولت محلی و بخصوص شروع انتقادات از سرعت پایین تغییرات, باعث شد تا مدیر ارشد استان در برابر حجم فشارها, مجبور به سرعت بخشیدن به تحولات مدیریتی استان شود و به عینه شاهد موج تغییرات در ماه پایانی سال هستیم.

متاسفانه این تحولات, به آخرین روزهای سال کشیده شد و عملا دستگاههای هدف با رفتن مدیر قبلی و انتصاب مدیر جدید, در خدمت رسانی دچار مشکل شدند. مدیر قبلی حاضر به امضای اسناد نیست (طبیعی هم هست) و مدیر جدید هم زمان می برد تا مستقر شده و مجوزهای لازم را بگیرد.

بخصوص در حوزه مالی و به جهت حساسیت های آن, شب عید پیمانکاران و طلبکاران این دستگاهها دچار مشکل شدند و اکثرا درخصوص دریافت مطالبات خود به در بسته خوردند.

چه بهتر بود این تغییرات یا یک ماه قبل صورت می گرفت یا اجازه می دادند یک ماه بعد انجام شود تا شب عید مردم دستشان در پوست گردو نماند و دهها کارگر و پیمانکار و طلبکار بخاطر رفتن مدیران قبلی و عدم تایید امضای مدیران جدید, معطل و شرمنده زیر مجموعه خود نشوند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/244427

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *