http://didshahr.ir/190134

04:22 :: 1401/05/28

در واقع رپورتاژ آگهی، یک خبر و گزارش واقعی از کسب و کارتان را منعکس می کند.

سفارش رپورتاژ آگهی در استان اردبیل

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما در دنیای اینترنت است.

پایگاه خبری “ساوالان خبر” جزو یکی از سایت های جامع، کامل و موفق در ارائه آخرین اخبار استان، ایران و جهان می باشد همین امر باعث شده تا این پایگاه خبری “ساوالان خبر” در یکسال گذشته یکی از پربازدید ترین سایت های خبری شناخته شود.

طبق بررسی ها بیشترین بازدیدکنندگان “ساوالان خبر” افراد بومی و ساکن در استان اردبیل هستند. بر همین اساس این مجموعه با راه اندازی بخشهای متفاوت از قبیل اخبار اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، خلخال، گرمی، سرعین، مشگین شهر، نیر، نمین، و بخش های استان سعی بر این دارد تا تمام نیازهای مخاطبان خود را در حوزه اخبار و اطلاع رسانی برآورده سازد.

چنین جامعه ای می تواند مخاطب مناسبی برای بسیاری از شرکتها، تاجران و صاحبان مشاغل جهت معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات باشد. این ویژگی از یک سو و نیاز مالی برای ادامه فعالیت های سایت از سوی دیگر، مدیران پایگاه خبری”ساوالان خبر” را برآن داشت تا همچون سایر خبرگزاری ها بخش تبلیغات را برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها راه اندازی کنند.

این بخش بهترین جانمایی را برای تبلیغ دهندگان هم در صفحه اصلی و هم در صفحات داخلی در نظر گرفته است که علاقمندان می توانند برای مشاهده تعرفه و سفارش رپورتاژ آگهی با شماره همراه ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۲۲  تماس حاصل فرمایند.

سفارش رپورتاژ آگهی در استان اردبیل

سفارش رپورتاژ آگهی در استان اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/190134

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *