http://didshahr.ir/264086

08:52 :: 1402/07/24

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار اردبیل در قالب اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل خبر داد.

دستگیری باند تبهکار

جلال آفاقی با اعلام این خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: برابر وعده‌های داده شده به مردم، طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش و اعلام پایان هرگونه شرارت و ناامنی در اردبیل از سه روز قبل آغاز شده و این طرح با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دادستان اردبیل تاکید کرد: هیچ ارفاق قانونی برای افراد دستگیر شده وجود نخواهد داشت و سنگین‌ترین مجازات‌ها در انتظار مخلان نظم و آرامش و آسایش عمومی است.

آفاقی افزود: حسب گزارش‌های واصله همزمان با ورود دادستانی و اجرای طرح ویژه قضایی و انتظامی با چتر حمایتی و پیوست‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، تعدادی از اراذل و اوباش بدلیل احساس ناامنی شهر اردبیل را ترک کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تاکید کرد: مزاحمین به آرامش و آسایش شهروندان اردبیلی را در هر جای کشور باشد، در چنگ قانون گرفتار خواهیم کرد.

آفاقی به مردم اطمینان داد: تا اعلام برچیده شدن کامل هرگونه شرارت و مصادیق ناامنی و اعلام حذف کامل اراذل و اوباش طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همین جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264086

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *