http://didshahr.ir/262906

06:41 :: 1402/06/02

دادستان اردبیل با اشاره به اینکه عملکرد دستگاهها در منطقه سوها رصد می شود، گفت: سرمایه گذار باید با اخذ مجوز از نهادهای ذیربط و بررسی های فنی اقدام خواهد شد.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل بااشاره به مطالب منتشره در فضای مجازی از احتمال اقدامات غیر قانونی در منطقه سوها، گفت: حسب بررسی های به عمل آمده، بحث موجود اجرای پارک طبیعی جنگلی در منطقه سوها می باشد که درصورت تصویب، سرمایه گذار واجد شرایط با اخذ مجوز از نهادهای ذیربط و بررسی های فنی لازم اقدام خواهد نمود.

درباره سوها بیشتر بدانید:

راهنمای سفر به دریاچه سوها

دادستان مرکز استان ادامه داد: سرمایه گذاری مدنظر دولت در منطقه سوها صرفا در زمینه پارک طبیعی جنگلی برابر ضوابط و مقررات است و تمام اقدامات دستگاهها توسط دادستانی رصد می شود.

وی با اشاره به نگرانی های مطرح شده درفضای مجازی تاکید کرد: مردم شریف و دوستدارن محیط زیست نگران نباشند چرا که هر اقدام لازم در صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و منابع طبیعی، اراضی ملی و جنگل ها توسط مدعی العموم انجام خواهد گرفت.

سدسوها

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262906

اشتراک این خبر :

دیدگاه ها

  1. Yasha گفت:

    آیا این کشور صاحب دارد قانون دارد ؟ قوای قانون گذاری و قضایی و اجرایی کجاست رسانه ها قدرت و جرات انعکاس وا قعیات را دارند؟ جامعه اسلامی روی مدنیت و عدالت بنا می شود نه روی عوام فریبی و هرج و مرج که به بها نه مبارزه با نظام فاسد شاه ۴۳ سال است فساد و تقلب حاکم است به کسی هم ربطی ندارد قاپید و چا پید ! اساس رفتار اجتماعی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *