http://didshahr.ir/262606

06:17 :: 1402/05/22

سید حجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل به همراه رئیس روابط عمومی در راستای پایش و کنترل مصرف سوخت بنزین در جایگاه های عرضه سوخت حضور یافت.

حجت مدنی

سید حجت مدنی مدیر منطقه در حاشیه بازدید از جایگاه ها بیان کرد: کارت سوخت آزاد اضطراری در همه جایگاه‌ها موجود است و مردم می‌توانند در شرایط اضطرار سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند، اما توصیه می‌شود که هموطنان با استفاده از کارت شخصی خود، این شرکت را در فرهنگ‌سازی استفاده از کارت‌های شخصی سوخت به منظور بهبود نظام توزیع بنزین یاری کنند.

مدیر منطقه اردبیل با اشاره به بند “ح” تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور مبنی بر تکلیف وزارت نفت برای توزیع بنزین از طریق کارت‌های سوخت شخصی، افزود: باید فرهنگ‌سازی مطلوب در این زمینه انجام شود تا ساماندهی لازم در این زمینه میدور باشد.

مدنی تصریح کرد: هموطنانی که هنوز کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره ۰۹۶۲۷ از تازه‌ترین وضع کارت سوخت خود مطلع شوند.

وی افزود: استفاده از کارت شخصی خودرو باید در اولویت قرار بگیرد، اما کارت آزاد اضطراری نیز برای موارد ضروری در جایگاه‌ها موجود است تا افرادی که کارت شخصی به همراه ندارند یا کارت سوخت شخصی آن‌ها مفقود شده یا سهمیه آن‌ها به اتمام رسیده است، از این کارت‌ها استفاده کنند.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262606

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *