http://didshahr.ir/261015

07:36 :: 1402/03/23

دادستان اردبیل گفت: اجازه نمی‌دهیم چند نفر اراذل و اوباش و سودجو به خاطر مطامع شخصی خود شهروندان، بازاریان و کسبه را که بسیار شرافتمند هستند، به دردسر بیندازند.

دستگیری اراذل و اوباش

طرح ارتقای امنیت اجتماعی اردبیل با حضور دادستان و مسئولان پلیس اردبیل از محله تازه میدان آغاز شد.

کوچه پاساژ چاکرعباسی در محله تازه میدان اردبیل، یکی از نقاط تجمع افراد لاابالی و مجرم است که حضور آنها و ایجاد ناامنی برای مردم، بارها گلایه ساکنان و کسبه این محله را در پی داشته است. فعالیت علنی قماربازان، فروش مواد مخدر، عرضه اموال سرقتی و پرسه مداوم معتادان متجاهر باعث شده است که مردم از آرامش و آسایش کافی برخوردار نباشند.

سید عبدالله طباطبایی اظهار داشت: ما در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان آرامش جامعه با هیچ دسته و گروهی مماشات نمی‌کنیم چرا که امنیت جامعه خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم اردبیل در بسیاری از برهه‌های تاریخی روحیه امنیت‌طلبی خود را اثبات کرده‌اند، گفت: این مردم حقشان است از آسایش و آرامش عمومی برخوردار شوند. اجازه نمی‌دهیم چند نفر اراذل و اوباش و سودجو به خاطر مطامع شخصی خود شهروندان، بازاریان و کسبه را که بسیار شرافتمند هستند، به دردسر بیندازند و آنها را بدنام کنند.

طباطبایی افزود: دادستانی اردبیل برخورد با اراذل و اوباش را رویکرد اصلی خود می داند و کسانی که با اخلال در نظم و امنیت جامعه در سطح شهر حضور دارند را از جامعه حذف می‌کنیم.

استان اردبیل، استان گردشگرپذیر در خطه آذربایجان است و ما با رویکرد ایجاد امنیت مردم و مسافران، برنامه‌های خود را عملیاتی می کنیم. ما با بدترین نوع، با اراذل و اوباش برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نظم و امنیت عمومی در جامعه به هم بریزند.

سردار جواد تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز با اشاره به طرح ارتقاء امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: در راستای ایجاد افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تاکید داستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بکارگیری حداکثری از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس استان اردبیل بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در سطح استان که نتیجه و خروجی آن، ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها است.

با شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز و رصدهای اطلاعاتی خرده‌فروشان اصلی مواد مخدر نیز شناسایی و تردد این افراد تحت مراقبت‌های پلیسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت‌های مبارزه با کالای قاچاق، مواد مخدر و برخورد با سارقان و مزاحمان نوامیس مردم و پاکسازی خانه‌های قمار مبارزه با اراذل و اوباش این طرح با همکاری دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس استان اردبیل با اشاره به رضایتمندی مردم از تشدید اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و کالای قاچاق و مزاحمت‌ها مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261015

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *