http://didshahr.ir/254056

07:53 :: 1401/08/29

شهردار اردبیل گفت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی مودیان، تأثیر قابل توجهی در احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری دارد.

محمود صفری

محمود صفری در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: عوارض دریافتی از محل مالیات بر ارزش افزوده، تأثیر قابل توجهی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری دارد.

وی با اشاره به این‌که توسعه پایدار شهری از محل مالیات بر ارزش افزوده میسر می‌شود، افزود: همچنین مالیات بر ارزش افزوده منبع مهمی برای تأمین درآمدهای شهرداری‌‌ها به شمار می‌رود.

شهردار اردبیل با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های احداثی از محل درآمدهای مالیاتی به نحوه احسن به شهروندان معرفی شود، ادامه داد: با معرفی این پروژه‌ها، شهروندان آثار مالیات پرداختی خود را در شهر لمس می‌کنند.

صفری تصریح کرد: انعقاد پروژه دکوسنتر با اعتبار یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان، اجرایی شدن پروژه بازار آهن‌فروشان، سامان‌دهی رودخانه‌های بالیخلوچای و نوران‌چای، فسخ قرارداد پروژه تیراژه و تعیین تکلیف آن، نوسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و تأمین روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان و ترمیم ۲ کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل، از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در یک سال گذشته است.

حسابدار مالیات

تکمیل پروژه های عمرانی با پرداخت مالیات در اردبیل

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/254056

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *