http://didshahr.ir/247434

08:42 :: 1401/03/16

سید کاظم موسوی اظهار داشت: هیچ گونه منافعی در تصویب منطقه آزاد استان اردبیل قابل قبول نیست و با توجه به اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار از در محدوده منطقه آزاد استان قرار گرفت.

سیدکاظم موسوی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه اردبیل – سرچم اختصاص یافته و در این زمینه توسعه بزرگراه‌های استان و تکمیل بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل در دستور کار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی اظهار داشت: هیچ گونه منافعی در تصویب منطقه آزاد استان اردبیل قابل قبول نیست و با توجه به اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار از در محدوده منطقه آزاد استان قرار گرفته بنابراین امیدواریم بتوانیم تمام نقاط انتخاب شده را در این محدوده قرار دهیم و از تعارض در این منطقه جلوگیری شود.

وی بیان کرد: طبق دستورات رییس‌جمهور باید هر چه سریع‌تر مقدمات راه‌اندازی این منطقه انجام یابد و بتوانیم از مزایای منطقه آزاد استفاده کنیم چرا که اهمیت به توسعه اقتصادی استان و نیز برنامه ریزی در این زمینه بسیار مهم و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌اندازی خط ریلی اردبیل با تاخیر ۲۰ ساله ادامه دارد و با توجه به وعده دولت برای اتمام راه‌آهن اردبیل – میانه درصدد آغاز اتصال این خط ریلی به پارس‌آباد و حوزه قفقاز هستیم تا در صورتی که این خط ریلی به کریدور شمال و جنوب وصل شود شاهد توسعه اقتصادی منطقه باشیم.

موسوی اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه اردبیل – سرچم اختصاص یافته و در این زمینه توسعه بزرگراه‌های استان برای احداث پل‌های غیرهمسطح و تکمیل بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا از رویکردهای مسئولان استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه آب و فاضلاب استان اردبیل از دیگر اقداماتی است که با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته تا انتقال آب قزل‌اوزن به اردبیل هر چه سریع‌تر انجام یابد تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود و آبرسانی به بهترین شکل انجام یابد تا دغدغه‌ای ایجاد نشود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت به توسعه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی زمینه ایجاد اشتغال قابل توجهی را در استان در قالب واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

موسوی با اشاره به دخالت‌ها در انتصابات نیز افزود: ایجاد تعارض منافع سرمنشا آفت‌های دیگر است که به همین منظور رهبر معظم انقلاب نسبت به عدم دخالت نمایندگان در انتصابات مدیران اجرایی تاکید داشتند.

سید کاظم موسوی:هیچ گونه منافعی در تصویب منطقه آزاد استان اردبیل قابل قبول نیست

هیچ گونه منافعی در تصویب منطقه آزاد استان اردبیل قابل قبول نیست

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/247434

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *