http://didshahr.ir/264615

05:14 :: 1402/08/20

مدیر شعب استان با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه و تجهیز این مرکز، ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری ها، مشارکت بانک توسعه تعاون در تجهیز مرکز درمان ناباروری نیز تداوم یابد.

عادل کریمی

دیدارعادل کریمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با دکتر موحد مدیرعامل مرکز جراحی آراد زمینه های گسترش همکاری های فی مابین بررسی و عقد تفاهم نامه همکاری مورد توافق قرار گرفت.

مدیر شعب استان در این نشست صمیمانه با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه و تجهیز این مرکز، ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری ها، مشارکت بانک توسعه تعاون در تجهیز مرکز درمان ناباروری نیز تداوم یابد.

کریمی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه صفر تا ۴ درصد در قالب طرح مائده خبر داد و گفت: بازپرداخت به صورت اقساطی یا یکجا، انتقال میانگین برای بستگان درجه یک و بسیاری از مشوق های دیگر بانک توسعه تعاون را متمایز کرده است.

مدیر شعب استان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان دستگاههای دولتی و بخش خصوصی و تعاونی در قالب تفاهم نامه همکاری خبر داد.

موحد مدیرعامل شرکت تعاونی سیناطب نیز از همکاری بانک توسعه تعاون قدردانی کرد و با ابراز خشنودی از حمایت های این بانک برای تجهیز و توسعه مرکز جراحی و درمان ناباروری آراد اردبیل گفت: از همکاری هایمان با بانک توسعه تعاون راضی هستیم و این همکاری ها را توسعه می دهیم.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264615

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *