http://didshahr.ir/262965

09:48 :: 1402/06/05

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد مغان از دستگیری فردی که ۲ زن را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده بود،خبر…

دستگیری مجرم

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد مغان از دستگیری فردی که ۲ زن را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده بود،خبر داد.

فیروز فرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: ۲ روز قبل به دنبال گزارش واقعه مبنی بر قتل ۲ زن در روستای گوشلو شهرستان پارس‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قضایی و ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و تحقیقات اولیه آغاز و مشخص شد که مقتولین با اصابت تیر از یک قبضه اسلحه شکاری به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: با دستور ویژه قضایی و تلاش قابل تحسین عوامل نیروی انتظامی، امروز قاتل با هویت معلوم یک عملیات ضربتی دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و پرونده قتل در شعبه اول بازپرسی تحت تحقیقات مقدماتی است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد مغان یادآور شد: امنیت برای همه ما خط قرمز است و هر کس بخواهد به امنیت جامعه خدشه‌ای وارد کند، باید از دم تیغ عدالت بگذرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با افرادی که مرتکب جرایم خشن می‌شوند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کند، اظهار کرد: در صورت بروز چنین اتفاقاتی، تحقیقات کامل با قید فوریت و خارج از نوبت انجام می‌شود.

پارس‌آباد مغان در شمال استان اردبیل واقع شده است.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262965

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *