تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

w w w . s‌‌‌‌‌‌ ‌a‌‌‌‌‌ v a l a n k h a b a r . i r

روزنامه Newspaper

نادر تقی زاده افزود: رسانه ها بعنوان نماینده افکارعمومی وپل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می شوند و هنر روابط عمومی ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها باید باشد.

وی فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و افزود: صاحبان رسانه ها با نازلترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه تلاش و در حقیقت کار جهادی می کنند.

وی رسانه ها را بازوی کمکی و فکری روابط عمومی ها قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: در کنار انعکاس فعالیت ها و عملکرد مسئولان ، رسانه ها مطالبه گر بوده وپیگیر مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با انتقادات بجا و درست و پیشنهادات سازنده کمک حال آنان باشند.

تقی زاده جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و نهاد ها را مهم و حساس دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش موثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.

وی از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خواست با بهره گیری از تجارب و تخصص نیروها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف ، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان موثر واقع شوند.

در این آیین از جاویدصحرایی مدیر روابط عمومی سابق تجلیل و حبیب احمدی بعنوان مدیر جدید معرفی شد.

تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

شماره خبر : 251427 - شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت 10:47:05
1400 copyright.