برگزاری جلسه افتتاحیه ممیزی در شرکت گاز استان اردبیل
سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت در ابتدا ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای تیم های ممیزان در برنامه ریزی و اجرای این دوره از ممیزی، تلاش و همکاری مدیران و کارشناسان خود را در انجام فرایند ممیزی بسیار حایز اهمیت برشمرد و گفت: شناخت درون سازمان قطعاً در فرآیند بهبود مستمر تاثیر بسزایی دارد و شناخت نقاط قوت و ضعف، ریسکها و فرصت ها از طریق همین ممیزی ها استخراج خواهد شد.
وی ممیزی سیستم مدیریت کیفیت را ابزاری در راستای پایداری ارایه خدمات منطبق بر استانداردها بیان نمود و افزود: مزیت های فرآیند ممیزی در حوزه خدمات و تولید، شفافسازی اختیارات، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، افزایش چابکی سازمانی، کاهش بروکراسی، افزایش سودآوری و کاهش شکایات مشتریان می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بهبود مستمر را مسیری بی پایان عنوان نمود و گفت: انتظار داریم در اتمام فرآیند ممیزی عدم انطباق های عمده شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام عاجل صورت پذیرد.
اسماعیلی همچنین گزارش مبسوطی از روند اجرای ممیزی شرکت ارائه و عنوان نمودند در راستای تحقق اهداف شرکت و بهبود مستمر، ممیزی داخلی از طریق اعضا تیم کارشناسی داخلی جهت پایش و اصلاح فرایندها صورت گرفته میگیرد و گروهی از مشاوران نیز در فرآیند ممیزی به همراه تیم های ممیزان خواهند بود.
وی افزود: با توجه به نتایج عملکرد در ارزیابی های اخیر ، انتظار می رود که عدم انطباق ها ریشه ای برطرف شده و فرصت های بهبود تا دستیابی به نتایج ملموس و ارتقاء جایگاه شرکت پیگیری شود.
این دوره از ممیزی داخلی با حضور ۴ تیم شامل ممیزان داخلی و ممیزان شرکت مشاور در دو روز در شرکت گاز استان اردبیل برگزار میشود.