خبرنگار: عفت آقایاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که در اداره کل بیمه دی استان اردبیل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار…
خبرنگار: عفت آقایاری
در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که در اداره کل بیمه دی استان اردبیل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به حرکت پرشتاب این شرکت به سمت تحول دیجیتال گفت: برای تحقق این حرکت، عمده محصولات این شرکت به صورت آنلاین به فروش میرسد.
طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: اگر جامعه ای بدون حضور خبرنگار باشد، بی عدالتی، ظلم، جور و اتفاقات زیادی در آن رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران بیمه نیستند گفت: رکن استقلال خبرنگاران معیشت آنها است.
تدوین برنامه عملیاتی بیمه دی در سال گذشته
مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه رویکرد ما در مجموعه این است که تنوع در فروش محصولات را داشته باشیم، گفت: تمرکز ما در شرکت، توسعه بازار، مشتریمداری، خدمات پس از فروش و… است و تلاش میکنیم سود خوبی را تقدیم سهامداران خود کنیم.
موهبتی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی این شرکت در سال گذشته، گفت: ما بعد از آسیبشناسی در سال گذشته، برنامه عملیاتی شرکت بیمه دی را تدوین کردیم تا ما را از روزمرگی نجات دهد.
تحول دیجیتال محور برنامه ها
وی با بیان اینکه در همان برنامه، ساختار شرکت را تغییراتی دادیم، گفت: آموزش، فروش، مشتریمداری و تاکید بر تحول دیجیتال در محور برنامههای ما قرار دارد زیرا امروز حرکت در حوزه خدمات بدون دیجیتالی شدن ممکن نیست.
کاهش سهم بیمه ایثارگران از پرتفوی «ودی»
مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اهمیت تک بعدی نبودن پرتفوی شرکتهای بیمه گفت: ۸۵ درصد پرتفوی شرکت بیمه دی، سهم بیمه ایثارگران بود. اولین نکته برای ما، کاهش سهم قرارداد ایثارگران در پرتفوی شرکت بود. گرچه سهم ۸۵ درصدی بیمه ایثارگران از پرتفوی شرکت بهلحاظ دینی کار ارزشمندی بود اما اگر بخواهد یک قرارداد ۸۵ درصد پرتفوی یک شرکت بیمهای باشد هم فرصت است و هم تهدید.
مهندس موهبتی با بیان اینکه رویکرد ما به سمتی بود که سهم بیمه ایثارگران را با حفظ این جامعه در پرتفوی شرکت کاهش دهیم، گفت: بنابراین درصدد برآمدیم که سهم سایر بخش ها را افزایش دهیم. این سهم ۸۵ درصد در سال ۱۴۰۱، ۶۵ درصد در سال ۱۴۰۲ و ۵۳ درصد در سه ماهه امسال است. هدفگذاری کردهایم این سهم به ۳۵ درصد در سال ۱۴۰۷ برسد. این اتفاق زمانی که پرتفوی ما ۱۵۰ هزار میلیارد تومان باشد رخ خواهد داد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: اقدام بعدی ما بعد از برنامه عملیاتی، تاکید بر تحول دیجیتال و فروش تقویت شبکه فروش بود. ۸۰ درصد فروش ما که خرده فروشی است را شبکه فروش انجام می دهد. همکار ما در شبکه فروش باید تعلق خاطر به شرکت داشته باشد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در مورد کاهش ضریب خسارت این شرکت گفت: خوشبختانه ضریب خسارت ما در سال ۱۴۰۲ بدون آنکه خدمات مان را کاهش بدهیم با حفظ ضریب تمدید، ۱۰ واحد کاهش یافت و به ۴۴ درصد در سه ماهه امسال رسیده است.
کسب مقاوم اول سودسازی توسط بیمه دی
وی با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال مقام اول را در سودسازی داریم، گفت: در میان شرکتهای بیمهای در سه ماهه اول سال، مقام اول را در سودسازی داریم زیرا شبکه فروش مان را تقویت کرده ایم.
فعالیت ۲۱ نماینده در استان اردبیل
مدیر بیمه دی استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۲۱ نماینده در استان اظهار کرد: سه کارگزاری رسمی نیز در این استان به همشهریان ارائه خدمات می کنند.
حسین میکائیل وند یادآور شد: برای رفاه حال بیمهشدگان بازدید میدانی از بیمهشدگان در دستور کار است و سعی و تلاش بر این است تا رفاه آنان تامین شود.
وی تصریح کرد: ما با استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال کسب رضایت مندی بیمه شدگان هستیم و در این راه از همه توان خود نیز استفاده می کنیم.
تلفن ۱۶۷۱ و چهارشنبه های پاسخگو
مدیربیمه دی استان اردبیل در ادامه سخنان خود عنوان کرد:مشتریان و ذینفعان بیمه دی میتوانند ساعت ۱۰:۰۰ صبح چهارشنبهی هر هفته با سرشماره ۱۶۷۱ تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه با مدیران ارشد بیمه دی در میان بگذارند.
میکائیل وند ادامه داد: جلسات چهارشنبههای پاسخگویی بیمه دی، با هدف پاسخگویی مستقیم و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به بیمهشدگان برگزار میشود.
وی افزود: مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت با هدف پاسخگویی مستقیم به بیمهشدگان و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش، طی جلسات ارتباطی و از طریق تماس تلفنی با بیمهشدگان، در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفته و اقدام لازم نسبت به رفع این موارد را در دستور کار قرار میدهند.
مدیر بیمه دی استان اردبیل از خبرنگاران و رسانه ها خواست علاوه بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه صنعت بیمه با تهیه گزارش های مستمر بر عملکرد شرکت های بیمه ای نیز نظارت داشته باشند تا مردم بهتر و بیشتر با عملکرد این شرکت ها آشنا شوند.
خبرنگار: عفت آقایاری