یکی از سیاست هایی که در بیزینس و بازاریابی توانسته سبب جذب مخاطب شود، بهره گیری از هدایای تبلیغاتی است.
هدایا یک عامل بازاریابی بسیار قدرتمند بوده که میتواند در ذهن مخاطب ماندگار بماند. برندها و شرکتهای مختلف که تازه استارت کار خود را زده اند برای جذب مخاطب از این ترفند استفاده میکنند. طی چند سال گذشته و در زمینههای مختلف این ترفند توانسته بهترین عملکرد را برای معرفی محصولات به ارمغان آورد.
درنتیجه صاحبان برند بهجای اختصاص دادن هزینه های سنگین برای استخدام بازاریاب و ثبت قرارداد با شرکت های تبلیغاتی ترجیح میدهند، به عنوان یک این هدیه کوچک از سوی برند خود یکسری ابزارها و وسایل را در اختیار افراد قرار دهند. در گذشته به دلیل نبود امکانات تنها به وسیله کالاهای محدود افراد میتوانستند، تبلیغات کنند اما امروزه این شرایط فراهم شده که از هر شی و وسیلهای میتوان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بهره برد.
البته به این نکته توجه کنید، وسیلهای که به عنوان هدیه تبلیغاتی در اختیار عموم و افراد قرار میگیرد، باید از همه نظر زیبا و به یاد ماندنی باشد تا این ذهنیت را در فرد ایجاد کند که این کالا و برند بهترین انتخاب برای او خواهد بود. افرادی که در هر زمینهای قصد دارند هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهند، باید این نکته را در نظر بگیرند که این وسیله از همه نظر منحصر به فرد و مجذوب کننده باشد تا بتواند نظر افراد را جلب کرده و در ذهن آنها باقی بمانند.
چند مورد از هدایای تبلیغاتی را معرفی کنیم!
هدایای تبلیغاتی میتوانند ابزار و وسایل مختلفی را شامل شوند که این وسایل از سوی شخص متقاضی و درخواست کننده انتخاب میشود. به عنوان مثال یک شرکت قصد دارد به واسطه ساعت روی میزی برند و محصولات خود را معرفی کند. در مقابل یک شرکت تازه تأسیس به دلیل کمبود بودجه از خودکار یا سررسیدها به این منظور بهره میبرد. در این قسمت به چند مورد از وسایلی که به عنوان هدیه تبلیغاتی از سوی برندها و شرکتهای مختلف در اختیار افراد قرار میگیرند، اشاره میکنیم.
سالنامه و سررسید
به جرأت میتوان گفت یکی از وسایلی که از گذشته تا به امروز توانسته بهترین انتخاب برای انجام تبلیغات و معرفی محصول باشد، سررسید است. حالا این سوال مطرح می شود که سررسید ها باید چه زمانی از سوی برند مربوطه در اختیار افراد قرار بگیرد؟ با توجه به این که در این سررسیدها اطلاعات مربوط به روز، تاریخ و همچنین مناسبتها درج شده در پایان سال یعنی در ابتدای سال جدید این نوع تبلیغ میتواند بسیار مثمر ثمر باشد. صاحبان کسبوکار با استفاده از یک متن تبریک بسیار زیبا و با استفاده از طرحها و نقشهای مجذوب کننده بهراحتی میتوانند به واسطه توزیع سالنامه و سررسید های تبلیغاتی بهترین شرایط را در جهت جذب مخاطب برای محصولات خود فراهم کنند.
وسایل دیجیتالی
در حال حاضر بهره گیری از وسایل دیجیتالی بسیار در بین افراد افزایش یافته و هر شخص بر حسب نیاز خود یک سری وسایل دیجیتالی را در اختیار دارد. اما متأسفانه بسته به شرایط اقتصادی قیمت وسایل دیجیتالی نیز روز به روز در حال افزایش است و خیلی از افراد نمیتوانند این وسایل را خریداری کنند. یکسری شرکتها و برندهای تبلیغاتی بهصورت کاملاً هوشمندانه از این شرایط استفاده کرده و وسایل دیجیتالی را بهعنوان هدایای تبلیغاتی برای معرفی برند خود در اختیار عموم قرار میدهند. درنتیجه با وجود این هدیه ارزشمند شرکت و برند مربوطه در ذهن شخص باقیمانده و همین سبب میشود از یک شخص به شخص دیگر با ادامه این چرخ از محصولات تعریف به عمل آید و همین برترین عامل برای جذب مخاطب است.
شکلات
برخی افراد به طور تصور می کنند تنها با وجود یک سری ابزار و وسایل می توانند به معرفی محصول و برند سازی اقدام کنند. اما باید بگوییم این طرز فکر کاملاً غلط بوده، چون در خیلی از مواقع توزیع خوراکی های مختلف از قبیل شکلات می تواند یک روش بسیار کارآمد برای تبلیغات محصول باشد.البته این شکلاتی که به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در اختیار افراد قرار می گیرد باید کیفیت بوده و طعم لذت بخش و به یادماندنی داشته باشد.
هدایای تبلیغاتی خود را از ویرا مارکت سفارش دهید!
از شرکت هایی که توانسته در زمینه فروش و ارائه ابزار و وسایل تبلیغاتی بهترین عملکرد را داشته باشد، همین ویرا مارکت است. اشخاص با مراجعه به سایت فروش ویرا مارکت میتوانند به خریداری و سفارش انواع متفاوت وسایل تبلیغاتی بپردازند.