http://didshahr.ir/246213

00:02 :: 1401/02/16

سئو فرایندی است که با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد.

RE13 88

سئو به بیشتر دیده شدن و رشد کسب و کار شما کمک فراوانی می‌کند. اگر به هر دلیلی سایت شما درگیر رکود شده است، یک مشاور سئو می‌تواند به خوبی آن را درمان کند و مانند یک مکمل یا داروی تقویتی به سایت شما جان دوباره ببخشد.

مشاور سئو کیست؟

در پاسخ به این سؤال که “مشاوره سئو کیست و چه وظایفی دارد؟” باید گفت: مشاور سئو در واقع همان متخصص سئو است که راهکارهایی با توجه به نیاز سایت شما، برای ارتقای رتبه به شما ارائه می دهد. در هر زمانی می توان از مشاور سئو کمک گرفت. در ابتدای شروع به کار سایت، می توان از مشاور سئو درخواست یک نقشه راه کرد؛ همینطور در هر زمان دیگری که از فعالیت سایت گذشته باشد می توان از مشاور سئو برای رفع ایرادات و اصلاح روند سایت کمک گرفت.

وظایف مشاور سئو

مشاور سئو باید آگاهی وسیعی در زمینه سئو داشته باشید تا بتواند از هر نظر آن را بررسی کند. برخی از مهم‌ترین وظایف مشاور سئو عبارت‌اند از:

  • کسب رتبه‌ی خوب در موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و به خصوص گوگل
  • بررسی دقیق کلمات کلیدی برای تولید محتواهای جدید و همین‌طور کلمات کلیدی به کار رفته در محتواهای قبلی و ادغام آنها در صورت لزوم
  • بهینه سازی محتوا از نظر عنوان، تیتر بندی و …
  • بررسی وضعیت ایندکس سایت
  • بررسی لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی در سایت‌های معتبر
  • بررسی سایت با ابزارهای سئو
  • رفع مشکلات ظاهری سایت
  • بررسی واکنش گرایی سایت به خصوص در موبایل
  • شناخت کامل سئوی کلاه سفید و کلاه خاکستری و سئوی کلاه سیاه

برای آشنایی بیشتر در مورد مشاور سئو و مزیت‌های استفاده از مشاوره سئو می‌توانید به سایت تیتر داغ مراجعه نمایید.

ویژگی‌های یک مشاور سئو حرفه ای

افراد زیاد می‌تواند برخی از عملیات سئو را انجام دهند، اما هر کسی که آشنایی با سئو دارد، متخصص نیست. برای انتخاب یک مشاور سئوی خوب باید به دو ویژگی مهم را در نظر گرفت:

  • تجربه
    قبل از هر چیزی مهم‌ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید تجربه سئوکار است؛ همین‌طور باید نمونه کارهای مشاور را به دقت بررسی کنید. سئو تخصصی نیست که بتوان در مدت کم و فقط از طریق آموزش به آن دست یافت بلکه باید زمان زیادی صرف شناخت بهتر راه و روش‌های درست آن کرد.
  • شناخت کامل از سئو
    سئو شامل سه بخش: داخلی، خارجی و تکنیکال است. یک مشاور سئو که تخصص و تجربه فراوانی دارد باید تسلط کافی به هر سه بخش داشته باشد. یک سایت نمی‌تواند تنها با استفاده از یکی از این بخش‌ها به نتیجه خوبی دست پیدا کند بلکه باید از هر سه بخش سئو به خوبی در کنار هم استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
  • رسیدن قطعی به نتیجه اول؟
    یک مشاور سئو به خوبی می‌داند که رسیدن به نتایج اولیه گوگل کار راحتی نیست و همینطور نمی‌توان به طور قطعی به آن رسید. دستیابی به رتبه‌های خوب علاوه بر شرایط سایت شما، به سایت رقبا نیز بستگی دارد. ممکن است زمانی که شما مشغول ارتقا و بهینه سازی سایت خود هستید، رقیبی دیگر با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر سایت خود را سئو کند و به نتایجی بهتر از نتایج شما برسد؛ بنابراین یک مشاور سئو حرفه ای هیچ گاه به شما تضمین رسیدن به یک نتیجه خاص را نمی‌دهد اما قول بهبود رتبه می‌دهد.

کلام آخر

انتخاب یک مشاور سئو حرفه ای که باعث رشد سایت شما شود، کار بسیار سختی است. در صورتی که مشاور سئو تخصص کافی نداشته باشد ممکن است حتی باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل شود. همکاری با شرکت‌های معتبر مانند سئو آبی، جهت مشاوره می‌تواند تا حدود زیادی نگرانی‌های شما را از بین ببرد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/246213

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *